大家比我首圖呃到呢~
冇錯我係會介紹我選的禮服
不過結婚當日照片欠奉
因為我想保留少少私隱
好辛苦先揾到張影我背脊而又影到條裙的相XD
以下的相都係我試衫時影低的
不過比起現場睇真係差好遠
當有個紀錄就算了~

右邊兩件其中一件我已經落左訂
不過腰身尚有少少鬆
會係我早一日拎衫個陣即時改窄
點知落左訂過幾日有電話打比我
話我知反左件FIT我SIZE的中五福
SO我就最後確定要左邊的裙褂啦~

當日的一張相
D刺繡係咪好靚呢
間直好似3D咁XD

第一次選衫
之前睇左媽咪衫同禮服先
已經睇到我眼到花
到自己選婚紗個陣已經冇嚟神氣
選左條我唸都冇唸過會選的A LINE通花
個SALES同DAD MOTHER都好愕然
因為我一開始已經話要一層層的公主裙
但是我真係好想走人啦
是但HOLD住先啦
反到HOME附近開飯時已經成10點幾11點

轉款中-心口的花我好鐘意
不過下身想點啊
一塊塊布搭嚟搭去咁

一著上身就知道我揾的就係E條裙
一層層蛋糕咁
仲好閃閃閃架
不過睇相睇唔出XD

係公園影相個陣就唔算辛苦
因為可以用手拎起行
反而進場個陣就CAKE住CAKE住行得唔咪好順
D人仲以為我係為左就反D進場音樂而行得咁慢
個陣先發覺原來條裙真係有成幾斤重...

講到禮服我就指定要找我鐘意的顏色
我要橙色!!
橙紅都可以的啦~
SALES們翻箱倒櫃咁揾
我真係個任性的新娘子
好辛苦揾到條粉紅橙
又係暗閃的~
但是試上身就...好似大肚婆...
SO我冇選到LU

迎賓-冇唸過選紫色架
好似好多人都選紫色禮服
我有揾到我LIKE的橙色禮服著上身
不過效果都係紫色襯得我靚D同皮膚白D
又係閃閃蛋糕裙

敬酒-紅色好喜慶仲有有暗閃(個人一動就有D金色閃出嚟)
奶奶同2姑奶都覺得我著得好靚
又著得我好瘦(其實我根本就UN支支)
不過我唔LIKE A LINE款-冇選

桃紅色才是我的菜
仲係蛋糕裙加拖尾哦
敬酒時會好麻煩架
辛苦姊妹們了
不過其實敬酒個陣都冇人敢行埋我身
可能驚踩甩我條裙掛XD

送客的香檳色禮服
係我除了褂之外一早就決定好的衫
由第一次到轉款個陣都冇換過
亦都因為E件我先JOIN左PACKAGE租埋其他衫
結果當日一致大獲好評
不過都係因為睇相
所以難表達佢的閃爍同層層拖尾~
以上就係我結婚當日著的禮服啦
件件都好鐘意
好唔捨得去還衫哦
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()