close

2012-2-29 (三)
同事話第一城開左間CAFE
今日就去試新野

仲以為CAFE實會有意粉啦
點知全部都係早餐類
我朝早先食完個麥記早餐
唔想午餐又係類似既野喎...

套餐只係配熱奶茶/檸茶/低糖紅綠茶
而其他飲料只可以有$8折扣
我的同事們加成大約$20先可以選其他飲料
可以再加錢多件芝士CAKE
不過賣相唔太吸引冇加到了

選冇可選之下的煙鴨胸沙律配特制黑醋汁+熱奶茶
我覺得價錢已經偏貴了
所以冇再加多$20要其他飲料
不過聽反同事講佢其他飲品都唔錯
而我杯熱奶茶都幾大杯
鴨胸沙律都大碗架
不過係預先整好放係雪櫃
食個陣D菜有D出水同埋D黑醋汁唔多夠
下次我會試下佢其他SET~
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()