close

其實唔係我買野比自己啦
有同事4月生日(係4月尾生日,但是我3月中已經買...)
我咁ARM行過鬆弛熊專門店
見到有新貨反呢
費時臨近佢生日先周圍揾禮物買
又驚佢遲D買左

我就早D買早D送啦



白熊萬字夾座(內附10粒萬字夾)
要成$1X0
唔係送比人我自己都唔捨得買



白熊香口糖



盒子上仲有位可以比我地攝卡片or照片架



終於有一樣係買比自己架
孖熊調味料小樽





後面的孔可以隨意轉開架(好似牙籤筒咁)



仲有早前購入的鬆弛熊水杯

如果飲牛奶鬆弛個樣會仲出呢(為左咁而飲牛奶)
係咁多啦~多謝收看8~
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()