難得平日放假
得一個人又唔想開火煮飯
想起了平日元氣有SET LUNCH喎
去試下先

全部都大碗飯既
好似佬飯的FEEL
每款$35起
但是得牛肉烏冬才是
其他都要差不多$50起跳

午後之選好似幾好喎
係一件件的壽司SET
唔係喎,下午2點半先開始?!
係TEA 嚟架 > <
而家先12點幾
我等唔到2個鐘後先食野喎
我連早餐都未食啊~
咁啫係得大碗飯叫啦~

其實我喜歡一件件壽司的吃法囉
好少叫一大碗壽司飯食囉
話哂我都係想差下佢個LUNCH SET
好啦,死就死啦
叫左個海鮮刺身飯
SET 配埋碗面豉湯
各款刺身都OK啦
係D小柱腥左D
不過D飯冇咩味
要勁落醬油
我情願散叫壽司好過
$58再加一有點兒小貴囉...
仲有一個人食LUNCH都真係幾悶的...
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()