close

2012-4-4 (三)
今天是清明節
是公眾假期
但是我就要加班
無心情著得靚靚了
短tee加牛仔褲算了~
著左都整污糟架啦
返工好順利
巴士少人到啊~
8點半就反到公司樓下lu

發現公司附近唯一一間店舖都冇開
佢仲要係間便利店
簡直灰到爆
連買零食的地方都無
行到公司樓下lift口
燈都開少左幾棧
暗暗的
看更姨姨話因為是公眾假期
冇咩人返工
所以出入都要簽簿!?
姨姨我日日都嚟返工架
當我係小偷咩...
上到去就拎鎖匙開鐵閘
同全公司電力總制
其實我都幾驚架
因為要加班執文件就比公司鎖匙我開門
公司d保安意識都幾...
有咩唔見左咁點算啊
好彩仲有個男同事都一齊加班做野
唔係得我一個都幾危險
有加過班的同事提過我
便利店可能唔開
好彩有心理準備
所以叫左男同事買埋我份早餐
如果無早餐食
無力氣工作呢
同事想試下其他早餐
所以也替我買了burger king

豬柳炒蛋早餐$25
炒蛋好似過左龍
乾左d同埋有些少蛋臭味
而且冇咩味鹽都冇包
食左幾口冇吃了
蕃茄切得好靚
不過好生喎
係咪冇煮到or係生食既?
豬柳係standard野
同麥當當一樣
薯寶同提子鬆餅都不錯
不過我都係食慣麥當當
公眾假期關係
中央冷氣係唔開的
所以公司每部門都裝左一部分體式冷氣機
等同事加班的時候
有冷氣用
但是竟然我個部門部分體式
係唔著既
算啦
無謂計較了
還定都要上下兩層走嚟走去

用貨物車載滿兩大車文件
走廊黑敏敏(我忽然覺得自己好可憐哦)
我們就推到下一層暫時有空的地方
準備集合起來分類封箱
因為PACK起左的文件
要用卡板載起來

我們要洗樓執人地唔要的卡板
有冇再冇人性D
冇人知道我係做咩POST囉
如果唔係我知大家一定叫我唔好做好過啦~
行左唔知幾多轉
已經到了lunch time
洗個手出去食飯了
大部分食堂都冇開到
我們要行到第一城個邊食飯

途中經過條河
河中有隻白鷺企係水中間
用電話影底所以唔係太清潔XD
佢成日lunch time都風雨不改企係度
行左成20mins先行到
坐底即刻叫野食
冇咩胃口
叫碗粉食下好了

香茅豬肉拼魚餅河粉
跟住去左細佬介紹的店

夾軟糖
價錢超抵$2.9/100g咋

跟住買埋杯飲料
就行反公司了
可能食左午餐
行快左少少15mins反到
跟住又開始螞蟻搬家了
中間休息時間
開左杯野飲下

係仙草奶茶(近排覺得自己有d熱氣,想食下d涼粉清下熱氣)
又搬左唔知幾多次之後再睇下時間
原來已經5點半了
快快手執野走人了
原先唸住做到5點架咋
反到元朗
老公問我想食咩
剛好經過吉吉家

就食左個打邊邊without飯
因為冇咩胃口
最後就反屋企沖涼休息了
唉~聽日仲要返工啊 > <
而嚟緊6/4 9/4紅日我都仲要反去加班
人地就連住幾日紅日放假
我就加班加到傻
好辛苦好累
好唔開心~

2012-4-6 (五)
八間大SHOP的文件終於搬哂出嚟分類
2012-4-9 (一)
已經執好了幾卡板的文件
開始整理5間細SHOP的文件
冇錯細SHOP文件係細疊D
但是夠膽死幾個月的撈埋一齊
仲要底面亂放
分到我想一把火燒光就算了
2012-4-10(二)
今日我們回復反白領的工作
男同事的右手帶了崩帶
陰公囉緊係搬箱個陣整親
無奈我又搬唔起
只係可以幫手做分單同PRINT箱麥
D文件未PACK好架
不過冇時間去做了
我們日常的工作都要做架~

arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()