close

2012-4-11 (三)
今日老公約我到APM行街街同食晚飯
放工就那那臨搭車出去
點知落左車
老公先話剛係公司走人 =_=
我都有計劃去行下觀塘廣場
就叫老公唔好咁趕
慢慢嚟就可以了
係牛頭角觀塘邊界的油站落車
川過好多放工的人
逆流而上到觀塘站
再經天橋到觀塘廣場
其實都係屎忽痕揾地方行下
想人講觀塘廣場好多OL去買平野
咪唸住去睇下有冇囉
點知真係唔去好過去
殘到呢
D衫又唔係特別平
仲有D過季的FEEL
重要的係有好多間4仔店囉
E+D人唔係興BT既咩
點解觀塘廣場仲多4仔店過信和架
走都走唔切
去反APM涼冷氣
冇耐老公都到左啦
去食野先
唔係都冇心機行街

好舒服的裝潢
有近廚房入少少的位置
不過冇位我坐左係近扶手電梯的附近
就比較嘈吵同埋比人望住哂了

老公的雙味焗薯(碎蛋沙津拼吞拿魚沙津焗薯)

蕃茄沙津配日式芝麻汁
以前係配凱撒沙律架
乜變左一開二的蕃茄
倒D麻醬上去架
喂喂,咁我都識整啦~

即叫即焗的酥皮湯(酥皮忌廉蘑菇湯)

蜜味火腿芝士意大利熱烘三文治
又係縮左水
以前有一份架
另一半又係配左兩件蕃茄...

次次一上台
我就咩都唔理
飲左個湯先
好滿足哦
最緊要個湯冇變到我就好感恩啦~
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()