要清大假的關係
係上年2011年的2月我有好多假要放
我就用D假同媽咪周圍去
睇下結婚需要的東西
老公(個陣仲係未婚夫)見我咁辛苦
為我們的婚禮出力
就提意不如去個小旅行
近近地的又不用怕言語不通的
就只有去台灣啦
而台北上兩年已經去過兩次了
所以今次的臨時旅行
我們就試下逛高雄啦~
以我地唔蝕底的心態

就緊係早機去晚機返啦
天氣超好呢


曬到啊媽都唔認得XD


不同的國度
屋子們細細的很可愛呢
因為係寫反上年的旅記
我好多野都不太記得了
都係簡單咁同大家介紹下(迷之音:係唔係你都懶寫字架啦)

高雄交通都好方便

機場已經有捷運可以乘搭
仲唔洗好似我地香港咁要另外買飛
好似普通一個捷運站咁
車費又唔洗特別貴
真好~
我們訂的酒店是福泰桔子商務旅館-六合店

(COPY自網頁)
地圖顯示是在捷運美麗島站和信義國小站中間
而由機場搭捷運到信義國小站要轉線
所以我地就在美麗島站下車好了

美麗島站真是漂亮呢

因為是平日人流不多
我們拍了好一會兒照才出閘
我們仲見到有人在拍婚照呢
又話出站10分鐘會到酒店
點知我們錯估哂自己的體能啊!!
我們拖住行李烈日當空下
足足行左好多個街口先到
好辛苦
街上又連的士都冇架...
跟住CHECK IN 上休息一下了
決定訂邊間酒店
我地係以價錢同方便為主
最後有幾間選擇
我就選了福泰桔子-六合店
貪佢近著名的六合夜市
同埋個名福泰桔子得意
點知我又衰左啦

(COPY自網頁)
佢係普普通通的一間旅店啦
都唔可愛既...
休息左一會之後

竟然我走左去7仔買野食~(有個貨架專賣HELLO KITTY的小物和士多啤梨小食哦~)
我冇得救架啦
台灣大把野食
我竟然未出發先吃飽

食左條大熱狗+香蕉牛奶
好香濃的牛奶呢
仲有醬汁爆多的熱狗
唔好睇少便利店的食物啊
自己選條熱辣辣的香腸
再比錢,有BAR台坐低食
仲有免費WIFI上網呢~
好好食呢

我仲買左包叮噹人形小蛋糕給媽咪
粒粒都有好清楚的叮噹樣子
媽咪最鐘意ED得意野呢

好啦~
我們真係出發去第一個景點啦~
今次我地去信義國小站搭捷運
除左因為頭先我地係美麗島站行到屎屎下之外
我們下一站要去O線的鹽埕埔站
由信義國小站出發就不用轉線啦~

信義國小站出面有塊好大的馬塞克畫呢
睇下我企係旁邊幾細粒~

arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()