話說我去上堂學做羊毛氈公仔
延伸閱讀 --

我的羊毛氈小手作 (上)
以我慢吞吞的速度
緊係在課堂中冇辦法完成我的作品啦
最後導師比左我需要的材料
拎反屋企
等我自己完成埋佢
終於我的起心肝完成左啦
延伸閱讀 --
我的羊毛氈小手作 (下)
做完都仲有材料淨底
我就自己看圖製作(上網找鬆弛熊WALLPAPER)
整左粒鬆弛熊個FD豬鼻雞啊~

點解我叫佢一粒
因為佢真係好細粒
直徑比一蚊仲要細啊 > <


越細粒越難整
我吉到幾次手指啊 > <
好彩出來的效果非常好啊


有對大腳板


頭頂仲有兩條毛呢~
跟足原註架~
不過整過一次細細粒的羊毛氈公仔
唔洗再試下次了~
真係眼都朦啊
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()