很快到了鹽埕埔站
出站冇耐

老公已經被油炸的東西吸引住


臭豆腐
同大量酸菜和豆板醬一起吃
幾樣野都係老公的至愛
佢勁食勁食....
不過我覺得香港的臭豆腐臭d啫 XD


終於到了第一站
大溝頂-阿囉哈滷味-鹽埕老店
非常好客不停叫我們試吃
由於我們第三天才回程
所以問佢有冇得真空包裝
選好後
有個大姐騎電單車唔知走左去邊包裝了
我無聊就看一下旅遊書
看店的大姐以為我不信佢是老店
一把搶過我的旅遊書
指比我睇個招牌係一樣
不過搬左鋪過左少少
所以地址不全一樣啫
我都唔係懷疑佢
我睇定下一站點行啫
大姐真係...
重點係佢隻手都係滷味油啊
我信你啊大姐
比反本書我啦orz


再行多幾個街口
仲唔小心行過左少少
到了阿婆仔冰


去到緊係叫反個阿婆仔冰啦~
不過d顏色好似鮮艷左d喎...
味道就會好似D顏色咁
都係D糖水味囉


平日人不多
牆上還有阿婆仔冰的歷史


行行下老公又比D野吸引到


炸雞扒咁普通
所以我地叫了地瓜薯條
灑左D梅粉上去
老公超愛哦~


再下一站
米糕城-高雄市鹽埕區大仁路107號
四神湯
湯料好像內臟豬腸之類
湯不油膩,不錯啦~


米糕
好像沒有包起來的糉子
有炒香的碎肉和肉鬆
老公大愛


行去愛河途中
經過高雄市立歷史博物館
拍照留個念好了~


到了愛河河畔


有手工藝小攤販


買PACKAGE之初
已知剛好會舉行高雄燈會藝術節
有花燈睇~


看旅遊書以為愛河東岸才有愛之船搭
原來我們所在的西岸也有呢
LUCKY~即刻買票趕上最近的一班船



兩岸入夜開始亮起燈飾


剛好是日落時分
白天和入夜都一次過看到


對岸很熱鬧呢
不如逞完西岸
東岸也不好放過啦~


超大有幾層樓高的吹氣水上公仔


橋上也著燈了
好浪漫哦~


原先想訂的國賓大飯店
不過因為交通不太便利而放棄了
如果住這裡
望著愛河
應該好正呢~


下一篇再講花燈會盛況~
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()