close

老公愛吃的鳥蛋
乜你老公咁多野鐘意食架~
係啊,佢都唔偏食既
不過香口野佢就最鐘意
自從第一次在淡水食過鳥蛋
老公就好喜歡了
有次香港工展會的小食攤有得賣
老公最唔鐘意多人
都迫去比錢XD

杏仁茶
老公知我鐘意飲特地買比我
個陣我仲介緊口
佢怕飲熱野都買杯熱我給我
好奇怪
我見到台灣人買杏仁茶
仲會買多條油條
唔通佢地興用油條點杏仁茶食?

逛花燈會啦~

因為2011的新年後係兔年
所以花燈多以兔仔為主

慢慢散步咁睇花燈

花燈是由小學同中學生設計和製作的
雖然我覺得咁精細的花燈應該有人幫手
不過都覺得真係好靚

開頭都有選特別喜歡花燈的拍照
不過行行下有D唔對路

我地足足行左半個鐘都未行到盡頭既
究竟有幾多花燈架~

睇到花多眼亂
有冇咁多學校參加花燈展啊?

起碼睇左成百個以上的花燈

最後一定要影底的花燈
一睇就爆笑
令我唸起I LOVE BOY'Z 扮叮噹同大雄的短片

臨走見到有芝士小蛋糕
買嚟試下
點知一D芝士味都冇既
又中雷...

見時間尚早
我地去左美麗島站
逛下六合夜市呢~

蚵仔煎
由第一次覺得又滑又一PAT野
到現在已經適應左
懂得欣賞它的香,滑,同配甜醬食~

長過我手臂
直徑大過雞蛋的超大魷魚鬚
我怕會好UN
同埋都已經炸左係度擺左咁耐
冇興趣食
老公冇人陪所以冇買到
佢又係見到雙眼發光

超大又厚的橫切魚扒
條魚應該好大條呢~
咁就比人切左

高雄的六合夜市
又比想像中唔迫人喎
行得都舒服架
好似旺角花園街的SIZE
不過大部分都係小食店

花生粉圓
粉圓又淋又Q
花生又煲得粉
好吃~

貴貴烏魚子
不憧吃
都是唔試了

魷魚羹
好似麵線咁
不過D料變左係魷魚

最後老公如願買了塊大雞扒就打道回酒店了~
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()