close

一早我又去左7仔報到
買左關東煮吃~


之後出發去捷運凱旋站
1號出口有免費接駁車到統一夢時代購物中心


好好彩輪到我們的
係OPEN小將主題的專車呢
座位都係OPEN小將嚟架
不過太暗影唔到相


周圍找電梯上到夢時代的最高層
RF就係我地的目的地啦~
摩天輪樂園



有HELLO KITTY & SANRIO FRIENDS 主題摩天輪搞
連售票處都好COLORFUL



自己坐係入面影唔到車廂外貌
唯有影前面個架啦~


我在高雄天氣晴


車廂入面


每架都有獨立冷氣
仲有咕O臣可以攬住坐



RF層本身好像兒童樂園咁
有好多小型遊樂設施供小朋友玩
買摩天輪票
仲送個紀念鎖匙扣
免費拍照
再選背景
大約等一小時
就有啦~
我地去的時候係中午
所以我地選左個我地欣賞唔到的摩天輪夜景做背景


捷運站的7仔有頂OPEN小將的帽賣
我塞左比老公帶(傻仔XDDDDD)


有間MISTER DONUT喎


有迷你5個裝冬甩賣
真好,可以試幾款味道


個個都好好吃哦~~


我又試關東煮啦~


估下我地食咩?


係SUBWAY啊~


係台灣的價錢平過香港小許


D料多到我一口都咬唔到個包


之後我們去左高雄最高的大廈
高雄85大樓
捷運三多商圈站下車
2號出口步行大約20分鐘


不過天公不造美
煙霞甚多



高雄85大樓全貌
不只外觀連內部都不太新淨
真係看個風景而已


高雄小巨蛋
捷運巨蛋站下車
由於夜晚關係
影得比較朦


旅遊書介紹
小巨蛋旁邊的漢巨百貨
有個小平台可以近距離看到小巨蛋


好過冇啦~
影張相就閃人了~


巨蛋站還有瑞豐夜市可逛
旅遊書介紹瑞豐夜市係高雄市民常去的夜市
而六合夜市大多是旅客逛的多
我緊係想體驗下高雄市民逛的夜市係點架啦~
點知...
多人到...
好似入左街市咁
人貼人咁行
兩邊仲要係賣D野食
唔小心都會整污糟個身


是但找左檔烤野食買


係油膩膩雞扒卷住香腸又炸又煎
會幫我地切件再淋上大PAT沙津醬...
我食左一件就已經夠了~
老公E個公肉獸包底


最後我地都係反岩我地D旅客行的六合夜市好了
反正食野價錢差不多
又行得舒服又乾淨




另一角度的美麗島站


老公終於同六合仔影左張相
六合...
我唸起周星馳套鹿鼎記的六合童子
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()