close

捷運越走得遠
車站更加覺得少人同舒適
這才是RELAX之旅嘛


捷運出左地面
有風景睇真好~


捷運車廂內部好似我們的馬鐵呢~


搭捷運到橋頭糖廠站
站對出有小火車坐架
不過時間就唔岩
坐唔到又影唔到相LU



老公又想NEW狗仔玩啦


天氣又係好好
難為我著左薄長袖呢~


跟住D人行就會找到糖廠


超多雪糕選擇


我地選了最出名的紅豆酵母雪糕
同埋花生雪條


花生味雪條好正啊~
又香花生味又滑
點解香港有花生味雪條架
而紅豆酵母雪糕就...
D紅豆硬到啊~
酵母雪糕味道怪怪的
甜味不夠
唔係好岩我口味


跟著我們周圍散下步
點知行出糖廠少少就見到一大塊花田


一望無際架~



老公努力行遠D
等我幫佢影花田大塊D



最後我地都唔係行得好遠
睇下後面已經係糖廠附近的房舍




二月天點解高雄日日天晴又曬到爆
仲要成27/28度架
我執行李個陣準備左D薄身長袖衫
唸住涼涼地都岩著啦
點知E+日日曬到咁熱到我溶咁制 > <
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()