close

2012-5-16
為了慶祝公司成功考上ISO
公司請全公司辦公室的同事中午去飲茶呢~
要知道公司全年除了聖誕節會請同事食到會之外
冬至和新年開年都冇話會請員工食飯
辦公室全部同事大約四十人到
訂台的人想我們坐得舒服D
訂了五張大台
仲以為會訂屋村酒樓TIM
點知原來係明星畫舫哦~
預計每台坐八個人到
點知有D人又同某D人唔岩
有D又要同FD個D坐之類
有D圍坐左十四個人呢
而我們飯腳又有人放假
最後我地個台坐左六個人咋
野食唔係我們自己叫
有同事去拎位的時候已經叫好哂
圍圍一樣
點知D人亂哂龍咁坐
搞到我們得六個人要食成十二人都食唔哂的食物

影相都影唔哂
因為台都唔夠擺
不過我有影到點菜紙(真是有夠無聊)
等我話比大家知同事幫我地喪點左D咩
籠仔鮮蝦荷葉飯
紅油抄手
泰式什錦拼盆脆皮燒腩仔
碳燒豬頸肉
香葉包雞
芒果糯米飯
鮮蝦腸粉
帶子腸粉
豉汁蒸鳳爪
南乳蒸豬手
蟹子燒賣兩籠
明星鮮蝦餃三籠
韭菜鮮蝦角
蘿蔔酥
明星流沙包
叉燒包
小籠包
魚滑娃娃菜
高湯灼菜心
海蜇手撕雞
椒鹽琵琶豆腐
茄子蒜香牛柳粒
THAT ALL
唔好話其他台坐成十幾人都食唔哂
何況我們個台坐得半圍人
飽到上心口
TOTAL五台人我地打包左八盒外賣盒
拎反公司做下午茶或者聽日做午餐
嚇到我們成班人嚟緊一排都唔想再去飲茶LU
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()