close

上完化妝課
延伸閱讀--CANMAKE 日式化妝教室
我們急急腳走去食飯先
因為都夜啦
見到乜就食乜啦~
因為上堂前我已經食左麵包裹腹
所以我只是點了甜品 (因為即叫即整, 需時10-15分鐘)
(無所謂啦,友人們食麵食,邊有咁快走人)
再share友人的小食

首先上台的煎餃子
小小的一面煎香左
皮薄又軟
內裡的菜肉沒甚麼特別啦~

友人a的自家製叉燒,豚角煮拉麵 $80

友人b的自家製叉燒拉麵 (三件叉燒) $75 (赤吉豚王湯底)

我的日式紅豆沖繩黑糖丸子 $42
有一小杯黑糖糖漿
以自己的口味去較甜度

我隨意咁淋上去
懶靚咁
不過都剛剛好喎
左邊白色大粒的是雪糕糯米糍 (侍應提我盡快食用)
我覺得應該係維記糯米糍XD
上邊白色小粒的就是丸子 (就係要等的即燙丸子)
右邊黃色一球的是蕃薯蓉
好綿好香甜
下面仲有涼粉,紅豆,椰果係底
全部都係我鐘意食的,好開心,哈哈~

本格串燒拼盤 $66
好耐之前都同老公食過
水準一樣好
燒到表面乾身香脆
仲灑上薄薄一層幼鹽
但是入面唔會乾曾曾
好吃~
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()