close
昨晚反左媽咪度訓
中午就同dad 媽咪和弟弟一起食午餐
dad成日想食日本野好耐
就去板長食啦
仲以為星期日午飯時間會好多人tim
點知大把吉台
怕dad同弟弟唔夠飽
一人一個迷你丼啦~

弟弟的親子迷你丼
即是三文魚加魚子的迷你飯

dad的鰻魚迷你丼
好像好靚咁
其實好細架咋
兩啖就食完
咁都要成三十幾四十蚊真係搶錢
不如叫幾件壽司食好過
起碼餸同飯都多過個迷你丼囉

推廣的油甘魚系列
件件 $8 咋超抵
每人點了一款味道
左起) 海鹽清優,柚子香末,黑松露醬,原味和風
我吃的是柚子香末油甘魚壽司
一PAT綠色東東就是柚子香末
我點了少少試了
可能常常食慣有甜味的柚子蜜東東
覺得空有柚子香但又唔甜的香末怪怪的
所以我筆起左
原味咁食件油甘魚壽司好了
下) 黃鰭吞拿魚 $9
而食黃鰭吞拿魚壽司個陣
我又NEW起左D蔥白絲走 XD

南瓜天婦羅
好吃,連皮都炸到淋埋
冇渣淨低

紫蕃薯天婦羅
食落冇黃心蕃薯甜
相比之下南瓜還好吃~

每人兩件的三文魚壽司大軍
新鮮肥美
下左起) 火灸三文魚腩壽司
特大車海老蝦壽司<我唔覺得比平時的熟蝦壽司平囉

左起) 媽咪的香草煙三文魚壽司
北海道產--一口帆立貝壽司

醬燒三文魚骨腩
細件到呢仲薄支支架
好似刺身咁薄...

燒三文魚頭
又係好細件
幸好熱辣辣搭夠

綠茶冷麵
第一樣點的東西
最後先上台
麵同醬汁都夠凍
好彩dad話好好食

漏單再點的
芥末鮑魚軍艦
上面好似芥末啫喱的東東
再加單的<因為不是我吃,沒有食評

前) 墨魚壽司 左)芝士火灸三文魚壽司

鰻魚壽司
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()