早幾日係我和老公的求婚紀念日
我們買定飛昨日睇戲慶祝
決定了看蝙蝠俠-夜神起義

其實我都不太記得上兩集講咩啦~
對上個套戲最尾
好似係講蝙蝠俠的愛人死左
同有個警察死左
d人以為蝙蝠俠殺的
因為d壞人已經捉哂/殺左
愛人都死埋
所以蝙蝠俠都收埋自己
比人誤會都唔理啦

今套就係講離上次七/八年之後
佢發現由佢不問世事之後
公司出問題
又有壞人出來倒亂
所以又出山囉
不過唔夠打
成個身比人打殘左
仲比人鎖左係個監獄
要養反好個身子
排除萬難先爬得反出監獄
跟住就救反個城市囉~

帶上面具的蝙蝠俠
同本人好似好唔同咁
面形都唔同哂咁
帶上面具
眼周圍仲要抹黑哂先出動
睇到都辛苦
如果抹唔甩咪好大個黑眼圈囉?

蝙蝠戰機
成部機個型都怪怪的
我揾唔到一張影住機身下面的相
一節節好鬼似蟑螂架 > <

蝙蝠電單車
個設計都係奇奇怪怪
個車軚大到好似水泡咁
我好專心咁睇蝙蝠俠件斗篷會唔會攝左入個車胎到XD
不過女角騎上去又幾顯得身材幾正喎
女角都係做襯托
不過係要靚女/身材好先更加好睇架嘛~

睇佢個樣好惡咁
原來佢都唔係大家以為的boss

劇照好似打得好型咁

實際打交個陣埋身肉搏
周圍係d警察同監犯打爛仔交
蝙蝠俠唔係最叻用d科技野既咩
拳腳交加咁打
我不如睇反功夫片...

睇完成十二點幾
趕埋尾班車反屋企成點幾
上床訓都成二點啦~
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()