close

明明標題是不怕生的小松鼠
點解我影親的都是松鼠的屁屁架...
咪就係D死小孩囉!! (我一向都好鐘意小朋友架)
D松鼠不怕生咁親近我們
點知D小朋友見到就喪叫/仲作狀嚇走哂佢地...
好彩最後都成功餵到松鼠既~
講反正題先
落車後
對面就係聖詹姆士宮 St. James's Palace

見到有穿制服的守門士兵
老公好想同佢地合照架~
但是老公又驚佢地會用把刀頭槍吉佢屁眼
都係就位影張相就算了~
本應是去睇皇家衛兵交接儀式的
11點半開始
要11點去霸位啦~
因為超多人呢~

不過比預定時間早到左
就行下公園先啦~
公園超大
走道兩旁有大遍草地供市民休憩
雀鳥可自由自在地游泳/散步
中間有一大遍湖泊 (仲有個鳥巢在中間呢)
一面遠眺London Eye
另一面就是白金漢宮
終於見到唔怕人的松鼠啊~
它仲主動走嚟我前面
找緊麵包想餵佢
點知比班小朋友嚇走左佢 T ^ T
最後避開人群
老公終於親手餵到松鼠吃東西了~
好可愛哦~

(點解我會負責拿相機架我都想餵哦)
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()