close

食飽飯慢慢散步去找鬆弛熊
延伸閱讀--飢餓的韓國人 Hungry Korean
可惜之前夾唔到時間
無得同Rilakkuma 鬆鬆熊見面同合照
限量精品同小遊戲都玩唔到
展期都差不多完結了
拍照的人不多

 

 

 

 

 

 

我夾住係D小朋友中間排隊等影相...
見到D家長帶埋D得幾歲的小BABY嚟影相
好可愛哦~
第時我一定會帶我D仔女影下D天真無邪的照片留念呢~
快手影完就閃去隔條街的美麗華商場逛下
又係有D擺設供拍照用
我指示老公去影XD

溶掉的雙腿

溶化的SUPERMAN
老公腿太粗的關係
走光啦~

行行下發現有間食乳酪雪糕的小店
門口對出的座位
旁邊有個小丸子造型
我即刻飛撲去影相XD
老公開始唔出聲
又係累的跡象
都係回程好了~
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()