close


2012-8-29
為左影鬆弛熊出尖沙咀
終於可以去試下好耐之前想食的餐廳-Hungry Korean
睇反BOOKMARK日期
原來已經係4月18日MARK起的....
即係我4月到現在都未有機會出尖沙咀食晚飯行個街
唔係今次鬆弛熊就到期
去完旅行反嚟冇得影
我估我都唔會特登出尖沙咀...
到達時已經滿坐
同埋有人排緊隊
好彩上網睇左係點餐先
職員再安排座位
當然如果冇哂位的話
收銀就唔會接單住


石頭鍋飯係由職員用夾子將每樣材料排好哂在白飯上面
再擺係電磁爐上加熱
熱到個鍋發出吱吱聲就會上枱啦~
我最想試的就係豆腐湯+壽司
老公就想食石頭鍋飯
點知老公為左點我鐘意食既野
就唔叫石頭鍋飯啦
叫埋都得既啫(我想食,我想食...)
老公梗係驚佢自己要一個人食兩份半既野(成日眼闊肚窄的後果...)
所以唔敢叫咁多
唸完食咩的時候
已經可以落單啦
收銀員係講英文的
餐牌有數字
所以唔難點餐

燈光明亮,裝潢以簡潔為主
以紅,綠,杏色為主調
但是又唔會比人老土的感覺

門上面仲有韓國人個頭型做窗口 XD

上左) 凍抹茶牛奶 Ice Green Milk Tea
購買任何食品加$9
好好飲啊~
雖然抹茶唔濃
不過入口好順,好舒服
味道有點像台式的飲料>甜
解辣剛剛好~
上右) 泡菜三小碟
購買任何食品加$14就有齊
或者分開每款$6
左起) 魚餅 Fishcake-即是炸魚餅,不過係凍食,仲帶有甜味(好似日式腐皮壽司的甜咁),唔係好慣囉,不過都入到口既
泡菜 Kimchi-酸和辣配合得剛剛好,好惹味同開胃
薯仔 Potatoes-其實即是薯仔沙律,解辣一流(雖然我唔知道薯仔沙律同韓國菜有咩關係XD)
下) 韓式壽司 gim bap $32
自行選擇肉類做壽司配料
估佢唔到
老公竟然選芝士....
紫菜表面抹左層麻油
壽司入面包了各種蔬菜
仲有酸蘿蔔呢
和日本壽司不同
雖然冇豉油點嚟食
已經好夠味啦~

豆腐湯 Soft Tofu Soup $42
連埋白飯一碗
唔好以為紅當當一片
好像好辣咁
係辣但係唔會辣到噴火囉XD
我都食到
唔好以為豆腐湯得豆腐咋
入面又蛋,又蝦,青口架~
如果唔係用某牌子的豆腐會更加好
一睇D一間間就知係咩牌子的豆腐啦...
點豆腐湯比埋白飯你就梗有D野啦
倒D飯入去
D飯吸左D湯
好似湯飯咁食
很好吃哦~~~~~
分不清係熱定係辣而燙口XD
座位唔叫舒服
但是唔會迫人
職員會成日都留意客人的用餐情況
自動來執枱
佢地好有禮貌
唔會好似茶餐廳D啊姐呼喝客人
不過都會令到人覺得食完好走啦
唔好阻住佢地做下一枱客
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()