以為揾反要轉個條線
搭扶手電梯到月台就OK啦
點知對極個指示牌都揾唔到個目的地(指示牌會亮燈顯示下一班列車會停站的車站)

原來一個月台的兩邊唔係等於係一條鐵路的兩邊方向
下扶手電梯到月台的時候
除左對鐵路號碼
還要對終站名(以分辨方向)
我們上反大堂左揾右揾


係一個靜英英的邊邊下扶手電梯


先揾到我們要揾某條線某方向的列車月台...
原來香港轉線真係好方便同就腳...
網上睇得多人話巴黎的地鐵好唔乾淨
我就覺得有少少啦
燈光好灰暗咁囉
又冇人地所講的有尿壓味
不過有D UP味就真既
可能空氣真係唔係幾流通啦
熱到我都已經除下外套了



出閘機-自動感應的
奇怪的是有D站係冇出閘機的


SEVRES BABYLONE站-上完樓梯出到地面
就會看到Le Bon Marche百貨公司


真係幾好行
間間店都隨意去逛
sales仲會問有冇野幫到你


個鎖匙扣媽咪一定好鐘意
不過要成$39歐
咁我情願買多個手袋好了

在Longchamp買左兩個手袋
再行埋LV都冇野岩(隨時都有SALES SERVICE你,不過唔知係咪間店唔係好大呢,成日型住D款唔係好多咁)
原來你形容下個款(我唔識D MODEL NO啦~)
佢地係倉都會揾到比你(佢地冇SHOW哂D款出嚟)
睇中左個手袋要成$8XX歐(係水餃型兩用的手袋款,唔知大家明唔明我形容緊咩...)
有沖動想買,仲扭我老公買呢
點知佢企得好硬...
同一百貨公司要夾埋夠$175歐先有得申請退稅
所以老公捉左我去Longchamp再買多個手袋...
之後上到頂樓COUNTER比職員替我們填退稅FORM

行行下過左天橋去左Le Bon Marche百貨公司隔離個棟
有個SUPERMARKET係地下呢-LA GRANDE EPICERIE PARIS

我買左一大袋食品做手信 ^ ^


仲有好多很漂亮的蛋糕/Macaron馬卡龍賣TIM啊~
不過唔比影相
我仲比個好惡的實Q粒聲唔出就擋鏡頭TIM啊~(嚇死我了)


買左PACK六粒 Macaron馬卡龍食TIM啊~
$7歐一盒咋
都係唸住去到法國咪食下法國甜點應下景囉
點知好好食啊~~~~
香港我食過好多次
得一次食檸檬味覺得好食咋~
延伸閱讀-結婚半周年啦 @ HARLAN'S
E度粒粒都咁好食
仲要係普通的超級市場貨仔咋
我地揾左個小公園嘆馬卡龍
有好多白鴿行嚟行去


仲有水喉可以盛水飲TIM啊~
還有個小旋轉木馬呢
好想玩哦
點知比老公分散左我注意力
唔記得左件事...



有一排自助租用的單車
不過睇唔明點租...

仲有一架泊係路邊的BMW寶馬電單車呢~(原來唔係咩特別野,巴黎的警察都係揸寶馬電單警車的...)
走反入Le Bon Marche百貨公司去多次廁所(難得唔洗錢)
就去下一站-聖母院

地鐵CITE下車
上到地面過多個街口就到達

太陽好曬啊~
熱到我標汗


見到好多人排隊入內
發現唔洗錢可以入去參觀


我們又排隊入去睇下LU

入面好黑啊~
可以比$2歐去點蠟燭
我估係祈福用掛?
入面真係好宏偉








一杯杯的蠟燭要$ 5歐







之後我們出左去沿著聖母院外圍行左一圈



見到昨日我地乘船觀光的塞納河
今日的天氣同昨日差好遠
影D相好靚啊~~~~~~~~~~


吹住河風慢步行回地鐵站
車站出面有座好似係有歷史價值的建築物
唔理咁多影埋佢啦~
之後就去下一站-香榭麗舍大道
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()