聖馬可教堂
對出就是聖馬可廣場 San Marco Plaza
廣場兩旁的走廊有很多商店
有飾品/名錶店,食肆等...


有間法拉利店子

威尼斯出名玻璃/蕾絲制品
不過睇過好多間的出品都大同小異
由大件的家居玻璃擺設,動物玻璃小飾物(我家襯托唔起佢地)
蕾絲手帕,蕾絲洋扇(好宮廷的feel,如果我係香港用,我驚比人以為我short左)
好八,九十年代的feel
真係買唔落手

所以我們走左入橫巷度
睇下找不找到miu miu的店子
之前係法國未幫家姐買到miu miu
問左團友原來miu miu係意大利牌子
昨日在十字拱廊找不到miu miu
現在咁充足的時間就梗係去找下啦~

其實都估揾唔到架啦~
我成日型住係d名店係開在d好光鮮的地方
唔會係d舊建築物的地舖開個囉~
點知又真係比我們揾到miu miu...

再行去小巷入d的地方觀光

導遊提醒過我們小心在威尼斯迷路
因為小路沒有規則的發展
要預留多少少時間走反出廣場
試過有客人迷路趕不及到碼頭上駁船
到旅遊巴停車埸
要額外比$1xx歐,搭水上的士出反嚟(e個教訓好貴啊~)
所以我們都唔敢行得太遠就回程反聖馬可廣場啦~

穿過小橋
見到有隻貢多拉哦~
仲有表演者一路伴唱/彈吉他一路行駛架!!
(我上網睇過,要額外比錢先有表現睇架)

聖馬可廣場 San Marco Plaza 中央的空曠地方
擺放了很多茶座
可以一路食個tea一路欣賞即場演奏的輕音樂
不過好鬼曬囉
有得坐我都唔制lu
好熱架嘛~

我們買左杯意大利雪糕消暑
哈密瓜+椰子味
不過...中左伏...
d味好假啊~~~~
打破左意大利雪糕都很好吃的美夢...嗚....
應該點奶類系列的味道會好吃d



現在先唸住入聖馬可教堂行下
點知關左門...
早知頭先行左先啦~

鐘樓

差不多時候回到集合地點
要去個廁所先(因為反酒店都要1-2小時的車程)
威尼斯係一個熱門旅遊區
所以所有廁所都要收費(餐廳除外)
仲係已經夾哂價錢
度度都係$1.5 歐
成世女都未試過咁貴去次toilet的...
就算出反去旅遊巴停車場的廁所都係要收費...

沿途經過嘆息橋 Bridge of sign
超易找,臨近碼頭過幾條小拱橋的地方
勁多人拍照留念呢~

威尼斯真係一舊雲都冇啊~
曬到我傻左









反到酒店有半小時梳洗
就可以到餐廳食晚飯啦~
酒店好新淨又光猛
可惜冇免費wifi提供











是日小敗
miu miu 長銀包
購自威尼斯分店
$280 歐(未扣退稅)
早前在巴黎春天百貨問過價要成$340/350 歐(未扣退稅)
好彩因為家姐未決定好顏色而未有購入
現在超抵哦~



食飽早餐再在酒店周圍行下影下相
好難得在歐洲遇到間酒店咁新淨同現代化
之後上車去下一個國家奧地利了~
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()