close
2012-10-1 拖延得很緊要的POST... (現在都12月了...)

中秋節都來到了
終於有時間開箱
我在德國羅滕堡亂逛時
無意中入左一間殘舊的店舖
入面竟然有高茶架賣呢~
$12.9 歐一SET (抵到冇朋友)
另有透明紫色玻璃選擇 <好靚架~
不過我覺得白色好似易襯D
紫色咁LADY好似唔多似我的風格

店主很好人的給我CHECK下D玻璃碟有冇爛
仲包多幾層氣泡紙
經過十多個小時的飛行都冇破損
不過其他配件我就冇CHECK到啦
好彩都冇漏到

其實都係自己撞下點砌架咋

好彩簡單易明
無說明書都搞得掂

玻璃碟上的花紋好正啊~~

由於去完旅行
工作上好多野要做
HIGH TEA上的點心
我買現成的就好了
頂層有:黑/牛奶/白 朱古力

中層
因為接近中秋節的日子
我拎左兩位冰皮月餅應下節
另有多士及果醬

底層
街外買的朱古力及原味泡芙
現成的迷你雞批及叉燒托
有冰皮月餅又點可以漏左傳統的月餅呢~

墊埋刺繡小狗枱布
開動囉~~

睇落唔係好多
不過真係幾飽
下次唔好咁多款都係甜點才行

P.S. 雖然係雷左D
我下次會親手做所有點心的
敬請期待 ^ ^
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()