close

2012-11-25
很開心有公關小姐-Dorothy的邀請
可以參加-刀嘜x “Angry Birds”彈入你屋企烹飪班

下年就是刀嘜的50週年誌慶
所以他們找了大受歡迎的人氣遊戲角色 Angry Birds 推出一系列的聯乘活動


仲找一眾愛煮野食的人氣Bloggers參與這個烹飪班workshop
我唔算係咩人氣Blogger啦~(怕羞)
比起其他人我只是小學級數
幸運有幾篇blog被選中為yahoo的精選文章

我們今次學的angry birds 便當
是由日籍家庭料理導師-田中太太設計及示範
(刀嘜將會推出全港首本中文版「刀嘜 x Angry Birds 親子食譜」
全都是由田中太太設計呢~)
第一行第2張圖就是啦~
剛好反光,不過可以更加保守神秘感
大家睇落去就會見到便當的真面目啦~~


我同老公一去到就派左杯飲品
同一碟日式小食我們吃啦~
隻豬好得意 XD
炸雞香脆
沙律蔬菜新鮮,醬汁很開胃
抹茶紅豆卷很好吃
中間的紅豆忌廉很滑呢~

活動開始時仲派左個Angry birds file入面有今天的食譜及製作步驟

預先要準備煮飯先: 白米(食幾多煮幾多) + 一罐小野菜汁 (野菜汁唔夠煮飯,可加水調到夠)
另備適量白飯


每組人有獨立的煮食用具及材料一份

Angry birds飯團的裝飾:
魚肉腸 一節
芝士 半塊
紫菜 少許

配菜:
小香腸 兩條 (預先稍灼)
粟米 一湯匙 (預先稍灼)
西蘭花 適量 (預先稍灼)
黑椒碎加幼鹽 少許

炸雞塊:
雞柳 一條
麵粉 15g
麵包糠 10g
發粉 1/8茶匙
梳打粉 1/9茶匙
蒜鹽 1/9茶匙
雞蛋 1/9隻
醬油 少許
刀嘜奧米加3芥花亞麻籽油 500ML (油炸用)

蛋沙律:
已烚熟雞蛋 一隻
沙律醬 1湯匙
椒鹽少許

其他裝飾:
獅子狗魚蛋 1粒 (預先稍灼)
秋葵 1條 (預先稍灼)
車厘茄 適量


一開始首先比老公幫我剪紙先
用有顏色紙剪兩個小心出來
底面相貼有牙籤上
造成支心型小籤


這位就是田中太太啦~
辛苦佢準備大家用的材料
因為田中太太只是說日話
仲有勞各位在場工作人員翻譯比大家聽

首先將秋葵塞入獅子狗入面

頭尾不要
有獅子狗的部分切成三數片

雞蛋去殼及對切一半

沙律醬加入椒鹽

NEW起蛋黃加入沙律醬拌勻
釀回蛋白內便完成蛋沙律

有牛油起镬 (亦可使用其他食用油)

香腸切粒
爆香香腸粒

加入滅成小棵的西蘭花+粟米

加入調味

炒至熱辣辣即可上碟

轉用小煲
加入刀嘜奧米加3芥花亞麻籽油大約三分一到
刀嘜新推出的奧米加3芥花亞麻籽油
是結合左芥花籽油+亞麻籽油
亞麻籽油是植物性Omega-3 脂肪酸的最佳來源之一,當中含豐富ALA,經人體吸收後可轉化成DHA及EPA,促進兒童腦部發育。媽媽以含亞麻籽油的芥花籽油煮食,便能保證孩子每日吸取適量的奧米加3脂肪酸,提升智力和專注力,發揮其內在潛能,更有助穩定孩子情緒,令孩子又叻又乖。(COPY 自網頁)

雞柳起左條根

切粒,再喪切成雞肉碎


將雞肉加入麵粉混合物+醃料拌勻
用兩隻匙羹使肉餡做成球狀

滾油熱透,較細火下雞球

炸至金黃色撈起
放在廚房紙上吸走多餘油份即可

飯盒配菜全都做好啦~~

每組派野菜汁煮成的飯及白飯一份

以防痴手
用保鮮紙包裹白飯
搓成雞蛋型狀
放下一會兒定型

到野菜飯啦~
搓好之後一樣束住保鮮紙口定型

同白飯的接口位
用手壓一個凹位

拼下岩唔岩位

之後打開野菜飯的保鮮紙
放埋白飯團一起定型

用紫菜剪出眉毛

芝士剪眼球

魚肉腸對切做成嘴巴

在飯團頂插入最開頭整的心心牙籤 (好殘忍啊 > <)

製造出獨一無二的Angry birds便當
大家想點擺就點擺

大家見到個便當咁靚都唔捨得食啊~
齊齊影左大合照就走得lu
大合照有我個樣架 (掛住煮野,我個樣好污well )
我唔放上嚟啦
如果大家有興趣可以到刀嘜的facebook睇到當日活動的花絮

當日派發的紀念品
Angry Birds微波陶瓷盒一個及「刀嘜奧米加3芥花亞麻籽油」(750ml)一支
老公開頭唔放心我星期日要去工廠大廈參加活動
所以跟埋我去
點知佢都有一份禮物啊~
奧米加3芥花亞麻籽油就岩哂我
剛好我家用刀嘜初榨橄欖芥花籽油就快冇哂
可以試下新野呢~
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()