又淘寶囉~
本來弟弟12月才開團
問我有無野要買
通常無端端咁問
就會揾極都揾唔到野買
點知就弟弟截單過後
手痕上反上次淘開雜誌袋的店子
點知有新貨之餘
仲要係超萌的款式
好想好想要哦
但是又唔知弟弟下次幾時先再開團
和同事傾開
比佢睇過個袋
佢就知個袋是我的菜
仲特地幫我代買TIM啊
不過就唔會咁快到手就是的
無所謂啦
其實我家裡有N個袋 XD
一D都唔急的,嘻嘻...

買左少少野咋
我剛去完旅行已經敗左好多野架啦~

Muchacha ahcahcum 貓包一套兩件
好少女,青春可人的款式哦~
冬天用有D唔襯

小貓頭有拉錬
另有一條小金錬可以獨立當小手袋用
或者掛在大貓頭包上

大貓頭包有一小間隔
同埋冇拉錬的關係
著厚衫比人偷野都唔知

MURUA 蕾絲邊 假娃娃領子
想買去耐
剛好買開野,搭埋落去
不過得黑色
黑色絨布加白色蕾絲邊
料子比想像中挺身

唔洗過頭穿
有鈕扣可以帶上才扣實

Zipper Candy Stripper 貓頭布包

沒有任何間隔
不過料子很挺實

美中不足的是帶子上了少許油漆
不過不擬事,亦不會甩色

大小比想像中小
比小貓頭包大少許咋
我先頭仲以為好似肩背布包咁大
不過整體所有包包我都好鐘意呢~
超萌哦~ (轉圈,灑花瓣~~~)

隨包裝額外送了一條髮卷


補回全身穿搭照
不過真係幾嘔心

洗唔洗襯到咁絕啊~
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()