close

(首圖COPY自網絡)
今日又上堂學整蛋糕
比首圖呃左
唔講係咩住
等睇整個蛋糕完成哂之後
大家先話比我知
我有冇講錯佢

今日要學做的是栗子蛋白酥蛋糕
有個酥字
以為是要焗同埋食落好似拿破崙的起酥蛋糕

材料:

蛋白酥
蛋白 60g
砂糖 120g
檸檬汁 少許

撻底
低筋麵粉 40g
砂糖 15g
牛油 20g
全蛋 1/3隻

海棉蛋糕
砂糖 60g
雞蛋 3隻
麵粉 50g
菜油 50g

栗子忌廉 (蛋糕餡)
淡忌廉 80g
栗子蓉 80g
Rum酒 少許

蛋糕裝飾
甜忌廉 160g
粟子蓉 120g

蛋白酥做法:
輕微打起蛋白
砂糖分三次加入拌勻
再加入檸檬汁
將蛋白打至企身
用唧袋唧出想要的形狀
放在乾爽地方風乾1-2日
(因為需要頗長,教室已預先準備好)

海棉蛋糕做法:
預熱焗爐
蛋糕加砂糖,菜油打起
再加入麵粉輕手拌勻
較180度入爐焗15分鐘
攤涼後切去金黃色表面
再切成三塊蛋糕體待用

終於到我落手做的部份
撻底做法:


麵粉加砂糖稍拌
加入牛油

用手初開牛油與麵粉溶合
加入雞蛋 (會比較痴手,好嘔心的feel)
搓揉一會兒就會成為粉團

在牛油紙曬上麵粉
放上粉團

輕壓粉團一下曬上麵粉

用麵粉棒推開大約有6吋的直徑
用有尖尖的滾輪在上面吉上無數小孔

好似梳打餅 XD


用蛋糕模切割出圓形

放入雪櫃冷藏一會兒待用 (作用:撻底定型)
之後用210度焗8分鐘

栗子忌廉(蛋糕餡)做法:


打起忌廉

將一刮刀份量忌廉加入栗子蓉拌勻

再加一刮刀份量忌廉加入栗子蓉拌勻

溝滑左的栗子蓉加到大盆和餘下忌廉的拌勻

再加埋冧酒拌勻 (好香酒味,如果小朋友有份食就唔好落啦~)

撻底出爐攤涼後
放到轉盤上

放上一塊蛋糕體
下一半栗子忌廉


抹平放上另一片蛋糕

再下餘下一半的栗子忌廉抹平

放最後一片蛋糕

蛋糕裝飾做法:

唧花栗子蓉
甜忌廉打起
分數次加入忌廉到栗子蓉拌勻至幼滑 (份量因各人而定,因為每人喜歡的幼滑感不同)
栗子蓉入唧袋備用

餘下的甜忌廉包圍整個蛋糕

最後唧上栗子蓉
再放上蛋白酥及生果裝飾 (唸極都唔知點放,所以一口氣食哂D生果算了XD)

完成了
我個人覺得個蛋糕樣子怪怪的
如果比D可可粉我遮下醜
應該感覺會好DD既
所以我先話教室的成品圖呃人囉~

教室準備的蛋糕體薄到冇朋友
完全睇唔到層次
不過我又好鐘意食D CREAM 喎 XD
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()