生日剛好有事做
下午忙完WORKSHOP
延伸閱讀--Angry Birds 日式親子便當 (附食譜及製作步驟)
反屋企睡個午訓
休息夠先外出找吃~
原本想到屯門黃金海岸吃德國菜
不過我們都懶的關係
中途轉呔去了另一間都想試好耐的德國餐廳
不過就好近我們家
搭幾個輕鐵站就到啦~

到鄉下地方食飯
最怕要揸車好去先到達
這間餐廳只要下輕鐵過對面行五分鐘就到了


有半戶外的台子
天氣清涼其實都不錯啦
不過近幾天都下雨
我怕會有蚊子
都是坐室內好了


歐洲式的風格裝潢
已經過了食飯時間入座
不用等位
仲安排左我們坐5/6人的U形卡位

等上菜期間
仲有LIVE BAND表演呢~
氣氛好正哦,開心~~~

左) 我的Frozen Novel - 知道會食好油膩的東西,特地點杯冇酒精的果汁冰來喝
右) 老公的Arcobrau Draught - 佢選了麥啤,較易入口來就我,好似冇甜味的JOLLY SHANDY XD

迷你德國腸拼盤伴酸菜及燒薯
Small Sausage Teaser
Nuremberg, Weisswurst and Wiener, served with sauerkrant & Roast Potatoes
每款德國腸各有不同特色
左) 好像漢堡扒的味道
中及右) 唔好睇落好似白烚咁,其實味道很好的~ (不過我唔識形容啫)
酸菜其實都唔係好酸
好似煮淋左的蔬菜絲咁
仲加埋炒香的煙肉,好香口

燒脆皮豬腩仔配德式麵團及燴紅椰菜
"'Krustenbraten"- crisp roast Porkbelly with Semmel Knoedel and Red Cabbage Stew
因為MEUN寫每晚7點起限量供應
就咁我地就冇點到一開始就想食的燒豬手...
當然豬腩仔冇令我地失望啦~
個皮脆到呢~
雖然有一層層肥膏分佈
不過入口都唔油膩
好香口同爽口架~ (真係幾似中式的燒腩仔)
德式麵團個樣好似魚肉餅
不過食落是濕潤的薄撐的FEEL
配燒腩仔一起食一流
紅椰菜絲我就食唔慣啦~
成日覺得D紅椰菜D甜咪怪怪的
椰菜我就成日食

雖然叫左兩樣食物
因為啖啖肉的關係
都滯到我們傻XD
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()