去邊旅行都好我最鐘意行當地的超級市場
因為我最鐘意買立雜野,不論手信/零食
去當地的超級市場
就最容易買到當地特色的東西
澳門其實同香港
今次我要介紹間好近旅遊景點的超市
行行下想買下零食/杯麵反酒店都好方便

由議事亭前地開始行到聖母玫瑰堂前
如果上大三巴就向右上板樟堂街
去超市就行左手邊的米糙巷
一直行到出營地大街
轉左,行過多幾個舖位左手邊會有座澳中商業中心
搭扶手電梯上一樓就是新苗超級市場

內部其實好似我們以前的超市
唔好唸到好新淨好似香港超市的超級廣場咁

有中國製的東東賣
涼粉粉?!
可以自製涼粉喎
不過我就唔敢試啦~

入面仲有好多林林種種既野賣
大部分香港都有得賣架啦~
我緊會買D澳門先有既野啦~

陽光柑香茶 250ML $2.8@
係咪未見過?
飲落有D似柑桔檸檬
不過甜D同埋一D都唔酸架
有機會來澳門買反包飲下啦~
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()