close
大家見我咁多日無出現
唔好以為我失左蹤
我已經選好要搬家的新網絡啦~
就是 痞客邦 Pixnet
好多我常看的台灣blogger都搬左去
不過多數上去寫blog同睇blog的人都係台灣人 (希望之後大家都仲來探我啦~)

而備份搬家的話
現有的YAHOO! BLOG 就要凍結
所以我都暫時按兵不動先
待新BLOG運作暢順
先將舊文搬過去

而新BLOG個邊我都唔SHOW出來住
因為小人家裡的上網計劃剛到期
大約要一星期先裝反個新的網絡
所以新BLOG個度我都係未打任何POST的 (連版面都未得閒整)
順便當比自己放個大假 (我認我係偷懶)

遲d再 post 條 link 比大家來找我~
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()