close



吃飽飯
搭多一小時的車程
終於到了通往南怡島的碼頭

架船好型啊~
可惜我們唔係搭個架
普普通通的一架船
仲要係冇位坐
好彩一會兒就到啫~(好似我們係香港搭天星小輪過海的航程) 
比一個多小時我們自己周圍行
導遊話個島好細
好容易行得哂喎~

好多人睇以為係老公砌比我的紅葉心心
錯啦~
只係就地取材
人影我地又影
係邊個砌呢?係一個迷...


行行下見到有隻駝鳥BB係度散步
雖然係BB
但是都同我差不多高
比成年駝鳥的幼弱D
當幼稚園學生碰到駝鳥BB
有個大膽D的竟然去拍佢屁股喎
其他學生就圍著駝鳥BB
嚇到駝鳥BB敗走
跟著成班學生好似好興奮咁追住佢嚟尖叫



我們慢步於紅葉樹下



島上除了紅葉看之外
還有小動物呢
行到某個位有個圍欄圍住左隻成年駝鳥
個PAT好大呢~


仲有其他造景
例如小橋,小湖泊



老公見到有間銀行好開心
係要同間銀行合照(貪財) 

我地仲麻煩左對韓國情侶替我們影左張合照
擺左個韓國情侶必擺的心型POST



又嚟弱智心型POST一個XD 

唔好以為個島好似郊野公園咁
行到島的中間 
有好多餐廳,CAFE,手信店架~

老公好鐘意小動物呢
扮捉鴨(係我走嚟走去幫佢就位架)
行埋D隻鴨就走左去
要靠借位拍照 

一望無際的紅葉林 

仲見到好多道地韓國人在野餐呢~ 

又話可以行得哂個島
個導遊又呃人啦
淨反最後半個鐘
我們都係行到去個島中間咋
野都冇時間買 > <
就要飛撲反去集合地點啦~ 

趕到PK 

回程終於搭到好似頂帽的船 

有條鋼索吊住兩個位連接兩岸
除了搭船
大家還可以乘坐鋼索來回呢
不過保險唔包的XD

BYEBYE啦~南怡島
要坐成TOTAL四個鐘先到達
唔知我老左個陣仲會唔會去多次呢?
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()