最後一朝在歐洲
在酒店享用早餐 
用房卡拍卡入閘
入到餐廳部份




好開心~
自迪士尼酒店後
最豐富的自助早餐

食多D飲多D都唔怕
因為酒店同機場周圍都有廁所 XD



咁多日都缺水
食下生果補充下水份
點知...
D生果唔知係咪切開左好耐
D水份抽乾哂
好硬哦...
昨天食的德國炸豬手
唔知係咪太毒的關係
開始覺得喉嚨唔舒服
 

係酒店門口上車
搭唔知有冇五分鐘就到德國法蘭克福機場啦~

好似反到現代城市的FEEL
機場都好似香港個個咁
好開心~
去廁所唔洗錢...

要退稅的貨物HAND CARRY上機
另外又分左D手信去老公個喼
所以大家都冇過20KG

CHECK IN櫃台有些代用幣
可以在免稅店當$2歐羅使用
唔蝕底買左兩樣野 XD

過關後就要退稅啦~
退稅公司共用兩間
一出關右手邊是 GLOBAL BLUE
拎住退稅FORM到櫃位
佢可能會問你拎D貨品出來
證明你帶住出境 (咁先退到稅架, 所以要退稅的野,就要HAND CARRY上機)
不過我們成團人都無被要求檢查
蓋印之後再比反個COPY我們存底
整個退稅程序就完成了

張RECEIPT上說明
三個工作天就會收到退稅金額啦~
我們反到香港
老公已經CHECK到信用卡戶口反左錢啦~
比起傳言要2/3個月快得多呢~

另一間退稅公司 PREMIER
一樣要去櫃位比職員蓋印
之後就要將退稅FORM入附帶的信封 (歐洲境內郵寄免郵資)
投入機場內的特別郵筒
2/3個月後就會收到退稅金額 (老公都係過左兩個月,SD E-MAIL去問, THEN 剛好第日收到錢)
不過如果寄失左就唔會收到退稅架啦~
所以有團友情願反香港先寄掛號信 (佢地買左N個名牌袋,退唔到稅好慘呢)

上機冇耐廣播話有一個廁所沖唔到廁
無為意啦~
點知坐左好耐都未起飛
睇下錶
原來已經空等成個小時有多
機艙空氣唔流通
我仲開始覺得暈暈地,個人好熱
乘客開始鼓譟起來
空姐先問我們要唔要飲杯水
老娘焗到就嚟暈啦~
E個時候唔知點解延遲起飛的客機
終於出發了

而我開始不停流鼻水
個人仲成身軟奶奶
我知我中招了
成程機都訓唔到覺

冇耐終於派餐了
我醒起左其中唔舒服的原因係
我仲未食午餐啊~~~~~
原定午餐是有飛機上用餐的
遲左起飛
搞到我成三點幾都未食野...

我的午餐
明蝦馬鈴薯乳酪沙律
成個沙律膠膠地的FEEL
試左個味就冇食LU
芝士橄欖番茄汁螺絲粉 (素食之選)
好好食哦~
類似焗飯的東東
我最鐘意食

栗子豬柳
其實即是栗子炆豬肉
好好食呢~
D栗子炆到淋哂架~
好好下飯哦~

MOVENPICK 雪糕 - 我看到雪山都有得賣
老公仲以為冇匙想問空姐拎 XD
係埋包裝到啦~傻瓜~~~
可能好耐先派飯
我們食個陣都溶左大半了

到左休息時間
我咪話左我有D唔舒服既
訓場覺應該會好D
點知訓唔到
唯有睇電影打發時間
其間老公話不如食過杯麵喎~
一個兩份分
但是好細個囉~ 
一人食幾啖就冇哂啦

老公得閒冇野做成日走左去
後面空姐們的準備空間去揾野食
又比佢拎左個三文治反嚟食
仲拎好多條KITKAT比我食...
老娘好累,唔好煩好我好過啦~
我仲好似去程咁食左暈浪丸
都提唔起我的睡意... > <

一個杯麵兩份真係唔夠喉呢~
非常唔好意思咁同空少叫多個
但是我覺得再SHARE都係唔夠飽個囉
所以決定一人要一個,哈哈哈~
肥屎我們老公婆啦~~~ 

又到左食早餐時間啦
是但每款要一份
我都冇咩胃口
比哂老公食LU

熱帶鮮果沙律
鮮果乳酪
芝士奄列配豬肉腸,馬鈴薯及番茄醬鮮菌

雞柳蔬菜炒上海麵 

可憐的我已經放棄去訓覺
呆下呆下睇左幾套戲就落機了

到達香港時間7點幾
快手拎行李反屋企了

老公一反到家就去訓了
我唔想較唔反D時差
就開喼執下行李先

臨走時在機場用代用幣買下的東東
上) milka toffee whole nuts 拖肥朱古力 原價$3.5/歐 扣代用幣後 $1.5/歐
一大排都好平咋,好食哦~
下) 心形鐵盒朱古力 原價$2.9/歐 扣代用幣後 $0.9/歐

唔好睇佢細細位
入面有兩層架,共六粒薄荷軟心朱古力
都幾好食架
送比人最得體

最後送上戰利品大哂冷~
今次我買野真係好忍得手
平時去幾日的旅行
我都會買到爆喼咁制
今次去歐洲十日+幾個國家
我買的手信派哂之後剛剛好冇淨底野

在羅滕堡的紀念品
我會盡快開箱介紹架啦~
希望好快又同大家分享我的遊記啦~~
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()