close

第一間去睇場的係滔米集團雅蘭中心3/F&4/F,早前電話查詢就叫我前上4/F睇場同找有關同事,點知去到,又叫我落返3/F,問派晚飯飛的人,就叫我行入去找人,入到去D侍應行嚟行去好忙,終於有個叫佢而又應我的人,我問佢我想擺的日子有期嗎?


佢就話得返一個場,佢帶我睇的係3/F最出的場,新娘房擺左好多月餅存貨係度,而且好近叫咪同LIFT口,好嘈,樓底亦唔算特別高,包場要18圍.


我:如果我15/16圍,咁出面會點架,比我擺RECEPTION?


佢:唔會


我:咁出面D人係出邊食飯啊?


佢:總知我會預15/16圍的位你


我:咁我個RECEPTION擺邊啊?


佢:總知我會預15/16圍的位你


我:唔該哂,麻煩比個平面圖我啊~


激死人,都唔想理我咁,問佢個期同平面圖都攞好鬼耐,雖然我係嚟睇場,但難保我最後會選你地架,問多少少野都唔想答我,真係氣死人~

arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()