到老公上馬啦~
導師都係教個D野啦
我就唔多講了~


係咪好難坐得穩呢~











老公都做壓浪同上浪
不過隻馬跑左兩步又停左LU


又係大合照的時間





老公的馬上英姿


玩夠啦~
馬馬要入馬房休息下LU

導師分左D紅蘿蔔給我們
去餵頭先辛苦載我們的馬仔
原來馬仔真係鐘意食紅蘿蔔
早知我儲定D餵佢食啦~(我最憎食紅蘿蔔架啦)

你睇下
馬仔對眼亮晶晶架(見到紅蘿蔔就兩眼發光XD)
好可愛


好驚啊~
佢食我手上的紅蘿蔔個陣
係成條舌頭都奶暈我隻手架
暖暖濕濕的
仲配埋馬房的氣味...


我們所騎馬匹的資料


馬仔扮乖想我要餵佢食紅蘿蔔
可惜我手上已經冇哂啦
跟住我們睇到
原來這匹馬係會咬人架
等我們頭先仲又騎又餵佢食野
好彩無比佢咬左啖咋


好辛苦老公先埋去影到張合照
因為隻馬成日想HIGH去老公度
睇下仲有冇紅蘿蔔 (你睇佢伸哂舌頭咁)

之後我地仲影多兩張相XD
再洗手就搭專車出反去了
咁就玩完了
原來騎馬真係唔簡單
要係馬上威風凜凜
真係好要體力
同埋大膽先得
我比較鐘意餵佢食野
同摸佢多D
起碼我係腳踏實地啊嘛 (唔驚佢達我落地)
延伸閱讀--騎馬初體驗 (上)
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()