close

同事星期六到屯門做野
揾埋我食個早晚餐先走反出城
去左屯門市中心吉之島裝修後
新引進的餐廳-白熊咖哩

我地係度研究餐牌的同時
研究埋張台的腳印究竟係咪鳶掌印...


五點幾去到
得一兩台客
餐廳的咖哩以日式傳統風格製作,多汁少肉
有普通的分量: 標準飯250G+汁160G
大盛的分量:大盛飯370G+180G
再另加不同配料
價錢由$10-25不等
有蔬菜,肉類,雞蛋,炸物-任君選擇
由於時間尚早的關係
大家的胃口都不大
我們都係點了標準分量
(其實我想點個兒童餐至真
因為分量唔多仲有汽水飲TIM啊XD)


同事A的牛肉咖哩飯(標準)$40+溫泉蛋$10


我的雞肉咖哩飯(標準)$38+轉奄列蛋飯$10
仲以為係奄列蛋包飯TIM
點知都係鋪係飯面
蛋都幾滑
不過好似多油左少許
餐牌還有一款配料係炒蛋
唔知同奄列蛋有咩唔同呢?
雖然係標準飯分量
但係都唔少野
起碼有成兩碗飯以上呢
咖哩汁都不錯
好野味,拌飯一流


同事B的雞肉咖哩飯(標準)$38+雞骨腸2件$25+吉列雞扒$20
雖然吉刑雞扒炸到黑哂
好似好乾咁
不過同事話好食喎
雞骨腸都一樣
熱辣辣好正喎
我地笑佢咩都叫哂雞
成個咖哩飯十足是雞肉親子當呢~


最後我真係食唔哂
起碼淨左成一大碗飯未動
要問佢地拎個盒打包走


個盒係好似食乳酪雪糕的高身紙碗
唔好睇好似好化學
我拎到倒轉左
D咖哩都冇流出來啊XD
臨走見到有個女人點左兒童餐食緊啊
原來唔洗小朋友先叫得
我第次要嚟食過食得!!
反到屋企比夜晚會口痕要食宵夜的老公食
連唔食飯的老公都忍唔住食哂
要我下次要帶佢去食過喎~

餐廳資料:
白熊咖哩
屯門
屯隆街3號屯門市廣場1期JUSCO屯門店上層地下UG007號舖
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()