close

DAD成日想食日本野做LUNCH
有次想食板長點知太多人等位
轉左食其他野
今次又想食
我就提意去食元氣壽司
一至五先有得食SET LUNCH架~

我講明如果D SET LUNCH唔岩口味
就散叫好了
因為我覺得佢D SET LUNCH 價錢同散叫差不多咁
不過DAD都有野睇岩
炙燒三文魚丼 (配麵豉湯) $48
三文魚表面輕輕炙熟
裡面還是很軟滑呢
淋上沙律醬
DAD大愛呢


弟弟的醬油漬魚生丼 (配麵豉湯) $58
我偷左件魚生吃
好吃~


我和媽咪都點的元氣定食$62
上右起) 日式炖蛋 麵豉湯
下左起) 牛肉薯餅 冷蒿麥麵 什錦刺身


對不起
小傻瓜又對唔到焦
什錦壽司轉了做刺身 延伸閱讀--相片小雜記(12年4月號)
都怕吃不飽呢~

熱辣辣的牛肉薯餅
薯蓉打得很細
入口即溶
好彩我細食
食哂所有野
剛好飽肚

餐廳資料: 元氣壽司
午食之選
供應時間: 逄星期一至五
上午十一時半至下午二時半
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()