2012-6-15 (五)
約了中學同學食飯
其實間唔中都會架啦
不過今次加多左一位
係好耐冇見的
都係中學同學
以前讀書的時期
約佢出街都係成日唔知醒之類
幾年前佢結左婚
就更加唔知個人係香港定跟左佢老公反左南非...
難得揾到佢
我地就約出嚟食飯啦
E間之前有人提議過
不過BOOK唔到位
今次我早兩個星期去訂位
點知又同我講散客只可以一個星期前才可訂位
終於係一個星期前訂到位了
我問埋有冇得簽卡
點知冇喎
因為打電話去訂位的時候
個職員問我野
好似間高級餐廳咁架
再上網睇下簡介
原來係間樓上CAFE
中學同學的FD極力推介話好好食喎~
咁我地就要試下啦
家因好多時樓上CAFE的食物超難食
餐廳最低消費每人要叫一個SET DINNER
我們點了貴一些的四人餐
不用加錢就可以吃到PIZZA

又係忘記了影底餐牌
食物名就我自己幫佢地改啦XD
前菜-粟米吞拿魚螺絲粉沙律
份量十足
啖啖都足料
沙律醬都包裹哂所有材料,好吃~


前菜-芝士蕃茄法包多士
清新之選
比起其他食物佢是比較冇咁油膩架啦~


小食-酸忌廉薯條
其實好似瘋薯咁
有D汁淋係薯條上面
ED邪惡野好難有人抗拒得了
有埋煮過的洋蔥係忌廉汁入面
不過唔覺有酸味喎?
我們掛住點忌廉汁(汁料都夠拌哂所有薯條食啊~)
旁邊的茄汁都不用了


四位入面有兩位勁鐘意食薯仔
所以小食又叫了
煙肉芝士焗薯皮
每人有兩件
嘩~未上主菜都食飽了~


貴一些的四人餐
還可以任選餐牌裡任何一款飲料
友人選了
左) 雙重朱古力+雪糕球(好似係掛?)
右) 薄荷朱古力+雪糕球(綠色的香精睇落土土的)
友人說味道不錯喎


左) 我點的芒果奶昔(好似係掛?)
右) 友人的士多啤梨奶昔 (憑記憶係掛...)


主菜-白汁蘑菇意粉
冇食到啦我
E個時候已經好飽了~
不過D汁好似杰左D囉
凍左的時候就一PAT PAT夾都夾唔起了~


唔記得咩味的PIZZA
不過記得佢係酥皮底
所以我飽到嘔都食左件
好好食啊
酥皮底勁肥啊XD~


最後到甜品
是日甜品係雪糕ONLY
唔係咩特別野
有朱古力/士多啤梨/香草味
最後淨左大半分PIZZA同意粉
要叫侍應幫我地打包
不過餐廳冇盒供應
只可以幫我們用鍚紙層層包裹好~


難得的合照
唔知下次幾時先齊四個人再食飯LU
雖然隔左咁耐先見到其中一個少見的中學同學
不過我們都雞啄唔斷咁聊天
一D隔膜都冇,哈哈~

餐廳資料:
Augur-7 Pizza house @ Japanese Cafe
旺角登打士街44-46號恆隆大廈7樓
TEL: 27707199
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()