close

難得平日我同老公都放假
我們一起去左嘆茶
好奇怪可?
點解我同老公兩個後生
會兩支公去飲茶
這個係我們以前拍拖會去的節目
因為我食野慢又食得少
去飲茶就最岩啦
食幾多叫幾多
又可以慢慢坐
其中我們又最鐘意去稻香集團其下的酒樓
因為佢地的點心
有時會一籠有兩/三款
最適合我們兩個人去食的時候
唔洗叫咁多籠
都可以食到咁多款

都唔記得名字了
我作比它們啦~
左) 翠玉鮮蝦腸
好滑的腸粉,不過皮就厚左D
右) 醬油煎饟茄子
其實即係煎饟三寶的茄子啦~
有埋D醬汁冇咁熱氣又香口

前) 三色蒸餃-有蝦餃/潮州粉果/芹菜蒸餃
後) 奶黃卷拼糯米卷
可以一人一件
唔洗叫兩籠包食到滯哂 XD


前) 杏仁露
又香又滑
美容聖品
係同老公一齊飲茶我先敢叫甜品架
唔係我驚比人話我亂叫野
左後) 山竹牛肉
老公的最愛~

餐廳資料:
潮館
元朗青山公路249號元朗廣場3樓333舖
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()