close
2012-8-3
仲有一個月就去旅行啦
由於早報名的關係
(早成三個月報左名了)
到現在都係冇咩快要去旅行的自覺
今次仲要去成十日
又唔係東南亞的地區
天氣和服飾都唔知點預
唔理咁多
繼續做埋公司D野先
唔係去完旅行反嚟
成台都係野...

2012-8-17
離出發兩個星期
旅行社SMS提我下星期去聽茶會喎
咁早既
又話去前幾日先開既?
好彩老公可以LUNCH TIME去
我唔想特地去請假聽講座哦
雖然我知去聽下會好D
話哂都未去過歐洲嘛~

2012-8-21
午飯時間開茶會
邊個去到喎
好彩老公係附近反工先去到咋
衣著同係香港一樣就可以
還要帶備一件厚外套
因為有日要上雪山時著的
點樣為之叫厚外套啊?

2012-8-26
E幾日都努力打定D POST做存貨
因為都怕去到歐洲個邊揾唔地方上網

2012-8-30
M遲左成個星期啦~
由於同事的提醒
我去旅行前驗左孕先
因為過關會過X光嘛
知道左可以小心D
不過遲一星期M真係濕濕碎
我上個月先遲左成兩個幾星期...

2012-8-31
驗左係冇BB哦
安樂哂
唔係坐長途機+長途車的時候
就要加倍留意自己的身體狀態哦~
老公話再帶多支去旅行個陣驗
敢情佢以為係旅行其中一個節目...

執定一大堆藥物
平時去東南國家旅行
我都大安旨意唔拎D成藥去的
不過今次去咁多日
有咩事唔舒服就真係PK了
有膠布,腸胃藥,感冒藥,喉糖,暈浪丸...

準備即棄用品
有棉花棒,化妝棉(卸妝用),麗的化妝棉(吸滿青瓜水敷面用)
除了要在飛機上度過的頭尾兩天之外
我會每天都化妝外出
希望日日都有個好氣息來拍照XD
我要堅持到底啊!!

卸妝用品
左起) 卸妝水 唇眼卸妝液 洗面液

特別要用密實袋PACK好
上次去韓國旅行
支卸妝水真係漏哂出來
好彩有個密實袋袋住
唔係我D衫都濕哂

沖涼洗髮用品
左起) 護髮素 沐浴露 一堆細支的洗頭水,潤膚露
因為鬈髮的關係
唔用護髮素唔得
D頭髮會打哂CAKE
SO之前買優惠裝
特地留定支細SIZE
雖然係細SIZE
但是都好大LOOK
沐浴露係N個月前食M記早餐送的
為左有細支沐浴露
我特地催老公去食M記早餐
一堆細支洗頭水,潤膚露
係老公上年去上海出差
成個星期日日都留起酒店的補給品
唔止得E幾支囉
係有成袋啊~
但是佢平時係用番皂沖涼個囉
SO成年袋補給品都冇動過
今次旅行終於有機會去少少貨啦...

2012-9-1
今日下午收到導遊的E-MAIL先知
原來我們的行程由頭至尾倒轉行
沒有心理準備之下
原來第二天已經係FULL DAY自由行
環境都未適應就要自己周圍去
有點心怯呢...

真係唔執好行李都唔得
BUT溫差差成十幾度真係好難搞
最後我帶左D易配搭的衫
短袖上衣3件+薄身長袖上衣3件
裙子2條+裙褲2條+LEGGINGS 2條+一條厚身少少的棉長褲
仲有著上機訓覺的長裙
TOTAL可以配搭最少十幾日的穿著(遲少少我再開個POST配搭比大家睇)
夠著有餘

將衫卷卷卷放係喼度

再加再抓毛+中褸外套
我好好的一個喼已經剛好擺滿左
咁我仲邊有位帶手信反嚟啊~~~~~~~~~~~

(秘)衫下面我擺左四盒維他飲料
等我可以反到酒店
唔洗驚要揾廁所的時候
喪飲嚟解下我的思鄉之情
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()