close


等左一陣子
導遊終於回來(我們仲以為比人遺棄左tim...)
帶我地由terminal 2A
行去到terminal2D附近
大家一袋二袋又推住喼行李
終於到旅遊巴停迫處上車了
室外冷冰冰
車上暖烘烘
令到我好想訓ZZZ
補反飛機上訓得唔好的睡覺時間先

旅遊巴去到市中心途經凱旋門


到達左第一個景點
遠眺巴黎鐵塔(艾菲爾鐵塔)
當地時間早上
天色灰灰暗暗
較早前仲落過雨呢
團友們都未訓醒(可能係在飛機上訓得唔好啦)
個個都呆呆的拍照
我就係旅遊巴補眠之後
精神都不錯
可惜坐左咁耐飛機
周身都好污WELL
面又油淋淋
頭又比風吹到PK
影到D相都覺得自己不在狀態...
上反車導遊介紹左個LOCAL GUIDE比我地認識
係今日替我們講解景點的本地導遊
雖然係本地
但是佢其實係香港人嚟架
已經在巴黎生活左四十幾年了





鐵塔對住一大草地
仲有一建築物
唔知係咩呢~
我懶冇問到導遊是咩東東...


下一站-軍事博物館 (拿破崙一世陵墓)
歷史我就唔多記住
淨係記得個圓頂教堂係由十二公斤的金箔重修而成(雙眼發光)










下一站-協和廣場
天色依然冇起色




影D相都唔多靚

旁邊就係香榭麗舍大道
我們冒住比人搶野的危險
企係馬路邊邊同香榭麗舍大道合照

臨上車有D內急
這裡有個免費廁所
不過呢~我冇去到
唔係因為佢污穢
佢會自動清洗架
每位用完之後佢就會自動關門清洗一次
需時五分鐘
條隊已經有幾個人排緊
到我個時起碼要成半個鐘...
點等啊~


下一站-凱旋門
導遊問有冇人去廁所
佢帶我們去香榭麗舍大道的M記廁所(唔洗錢架)
我忽然覺得M記的好可愛 (我反到HK會多D幫襯佢)
法國就唔幫襯佢啦
成7歐一個餐架
(有團友遇到金介指騙徒,當然冇比人呃錢啦,好彩導遊成日提住我們咋~)

去午飯途中經過紅磨坊
導遊話現在好少人去架啦~
普遍騙遊客的手法:
入去個陣收500歐
睇完出嚟會收5000歐個喎...
搶錢啊~~~

第一餐團餐
係食中菜的
餐廳出面好似一間平常的法國餐廳架

我坐近窗口位
出面係普通的一條法國馬路
但是感覺真係好唔同
終於有人在他鄉的FEEL

菜乾湯-好喝,雖然D上左年紀的團友話好似滾湯咁,唔係老火湯
BUT起碼我飲到有菜乾味,又唔會淡某某

白飯任畢/梅菜蒸肉餅

薑蔥蒸龍鯏魚柳-唔講唔知雪藏的魚柳可以清蒸,幸好一D魚"聲"味都冇

清炒紹菜

清炒青瓜/茄汁蝦球/醬汁燒鴨
食得好飽飽哦
不過都係唔敢飲咁多湯水和茶
驚又要周圍找廁所
而下午我們就去乘船觀光塞納河啦~
待續...
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()