close

話說係老佛爺食完個tea
延伸閱讀-法國巴黎 (塞納河 老佛爺百貨公司) 2012年9月
距離集合時間都差不多
我們就簡略咁逛下老佛爺百貨公司及附近的街道
為明天的自由行做準備
各大名店都大排長龍
就唔趕住去買了
見到有間藥妝店
閃入去有咩買先
6:00pm 集合後就去附近食團餐
老佛爺步行去五分鐘都唔洗

很傳統的中國碟子
現在在香港都好少人用啦~
白飯,紫菜蛋花湯
炒椰菜,冬菇木耳炆獅子頭
炆腩肉,炒三絲(洋蔥,紅蘿蔔,桃紅色的火腿絲...)
白灼蝦(估唔到會有得食白灼蝦囉,好開心)
有三分一的團友都情願shopping多一小時唔食晚飯
我地6個人獨享一圍菜
7:00pm 起程返酒店啦
因為酒店位於市郊
要早早上路

途經羅浮宮


我們入住的是法國巴黎迪士尼的Vienna International Magic Circus Hotel
比我恨到啦
話說巴黎有一日自由行
我有唸過不如去迪士尼玩
不過咁樣就會冇得周圍去觀光同shopping(冇理由入迪士尼唔玩反全日架嘛)
同埋又怕巴黎迪士尼好偏遠
點知e+真係住迪士尼酒店...


有旋轉玻璃門

入到去有好多遊戲機在大門大廳四周
好似冒險樂園咁
等候check in期間


我就欣賞下飾櫃睇下有冇野買反去做手信...
不過d款好像有點土土的
酒店冇免費WIFI
要的就要比錢$9歐24小時
好貴啊~
我聽日仲要出去自由行架
都用唔到24小時啦
呃錢啊~~~

還未天黑

時間真係好襟用
入到房一打開房門...

見到除了張兩人大床


還有一張look架床(我估係家庭房)
嚇一嚇呢~
老公好鐘意
仲話不如佢訓look架床
好啊好啊~
我可以獨霸大床

look架床仲可以拉埋簾自成一角架

藥妝店的戰利品
BIODERMA 卸妝水 500ML兩支裝 $15.9歐(全程為方便計算兌換我會當$1歐=$10HKD)
超抵啊~香港正價賣$2XXHKD架,不過就有野送囉
一野掃兩PACK
好彩今日跟旅遊車買左一齊反酒店
如果明天先買
要老公拎住全日
佢實黑爆面 XD

房間設施不錯
有熱水煲(連茶包,即沖咖啡,朱古力...)



浴室仲設有L'OCCITANE 洗頭水加沖涼液呢
唔識睇係咩味道
不過沖完涼成身香噴噴
好像檸檬草之類的味道
沖完涼出嚟老公已經訓左係大床到ZZZ
又話訓look架床既!!!
得我自己一個執行李咋
將著過的衫掠係look架床上面吹下
拎埋聽日要用的日用品出來
我都去訓LU
當地時間的8/9點ONLY
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()