原來米蘭都有電車架
樣子都幾現代喎~

來到米蘭 Milan
導遊叫我地估下邊座係歌劇院喎~
因為佢外觀一d都唔古典
e棟銀行仲似過佢
登登~
就係佢啦,好似政府合署的東東
先至係歌劇院 La Scala Opera (Teatro alla Scala)

歌劇院對面就是斯卡拉廣場
中央有座世界很有名的畫家-達文西像


在達文西像後面就有個入口去十字拱廊啦~
原來埃馬努埃爾拱廊 (Emmeunel Shopping Gallery) 唔係好長架咋
東南西北各方向大約有五,六間店舖


gucci 都有coffee shop XD


沿著十字拱廊直行
到盡頭就會到達米蘭主教堂廣場

來到意大利
好似在法國巴黎的緊張神經又反嚟啦
好彩導遊講定先
我們先後都遇到幸運手繩和雀粟黨
都冇比人呃到錢

多奧莫大教堂 / 米蘭主座教堂 (Duomo) 前後起左成400幾年先建成
是義大利最大和最重要的哥德式建築

真係好多尖尖哦~(咁樣就為之靚架啦?)
見又係唔洗錢
就入去參觀下











教堂側邊做緊維修(做極都未完架!?)

教堂旁邊亦有數間博物館
不過唔識意大利文
唔知邊間要收費/免費
就鼠反去十字拱廊行下好了

D景點全部都好集中
大教堂的旁邊就已經係十未拱廊的其中一個入口

十字拱廊外圍走廊也一樣人頭湧湧
見到又有間綠色燈箱的藥妝店



十字拱廊有多間名店
書店,食肆等...
自由時間不多就唔去逛下/坐底食下野了


不過我們就去左買杯意大利雪糕食
Cannella + Tiramisu
忘記了$ 2 or 3 歐羅一杯

真係好好食啊
好香又滑
仲好香酒味
價錢又唔貴呢~
在香港食都要差唔多錢啦~

之後我們上m記去免費廁所
就去上車走人lu

晚餐是包費的團體中餐
D餸都不錯
仲清蒸左條大魚TIM啊~
其中的碗仔翅同香港的街邊貨仔好似啊(正)
不過唔太方便影相費時阻住大家開飯

有兩位團友生日有蛋糕切呢~
支蠟燭成支marker咁大支
原來係會噴d煙火出嚟架
蛋糕是酥皮雪糕蛋糕(超正)

酒店就舊左D啦
灰灰暗暗咁
好似D八十年代的裝修
不過好處就係有免費WIFI啊~~~~~~~~~~~~~
好開心可以追反幾日FACEBOOK的POST
每部手機/電腦都要用獨立的PASSWORD
個個都係酒店櫃台排隊去拎PASSWORD
一人一張電腦PRINTOUT的小便條
記底左PASSWORD和有效期限(有三日有限期,不過我們都係訓一晚ONLY)
我玩I POD仔玩到唔願訓啊XD

浴室有個迷你浴缸的東東
我以為係小孩用的臉盆
原來係某宗教人士用來洗屁股至真 (好彩導遊講定左先)
我們都可以用來洗屁股架
不過我懶冇去試
如果半夜去尿尿洗屁股
我驚我醒左訓唔反...
早餐真係唔太得
得D凍冰冰的麵包,火腿片同冇味的芝士片
熱茶遲遲都冇加添
怒起上嚟我同老公怒拎D包裝多士同餅乾
等一陣在旅遊巴口痕時食
之後出發去威尼斯LU~
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()