close

2012-12-15
有同事提意搞個聚餐做冬
去大榮華酒樓食
仲要係元朗總店的才成
我住左元朗年幾都未去食過
我老公就更加唔洗講
佢咁怕多人
所以住左元朗N年都唔會去食市區人特地來元朗食的餐廳食肆

同事盛意拳拳
咁我E個住在元朗的東道主梗要支持下
去拎位啦~
早前打過電話去唔比訂枱的
六點去拎定飛
點知已經排到成三十幾張枱
好在等左個幾小時後有枱啦~
所有圍頭小菜 款款HK$ 72
除了特別標明的價錢的菜色會貴D之外
我們一行五人點了5樣小菜加馬拉糕
(馬拉糕一定要叫定先,到最後就叫上,如果唔係好易到尾想食的時候就冇哂LU)

金沙蟹粉扒西蘭花
蟹肉+蟹粉做成芡汁淋在西蘭花上
唸住樣樣都HK$ 72
緊要叫D食材貴D的小菜啦

圍頭五味雞
味道其實好似食豉汁雞咁
雞肉很嫩滑
一大碗公上枱
不覺很大
原來碗公很深呢~
食到尾仲淨左半隻雞我打包拎比老公做消夜...

金沙脆皮石斑球
好像黃金蝦的作法
用咸蛋黃包裹炸石斑球表面
很惹味,下飯一流

香橙焗肉排
豬扒很好咬,唔會UN
酸酸甜甜很開胃呢~

咖哩牛筋腩煲
牛筋炆得很淋和入味
煲底仲有洋蔥和薯仔
最後淨反好多咖哩汁
最衰我第日唔煮飯
好唔捨得哦~


砵仔飯 每砵HK$11
上枱時會連一支豬油及頭抽
我就各下一湯匙
拌勻食用
唸住同同事SHARE一半豬油撈飯
等可以食多D餸
點知D餸鬼死咁好下飯
我差不多食左成砵飯了...




奶黃馬拉糕
已經很飽了
不過出名的馬拉糕點都要試埋佢
大榮華的馬拉糕好似傳統的大大件

中間再有兩層奶黃
好像出面酒樓的奶黃馬拉糕
不過係放大版XD
奉送糖水
左) 麥米粥
好似八寶粥咁好多豆子 (超有咬口,飽到上心口)
不過糖水底就得個甜字
好似煮溶左的冰糖糖漿的FEEL
右) 紅豆沙
其他人都是選紅豆沙...

唔講唔知
原來大榮華酒樓
同榮華餅家有關聯架~
我以為咁岩個名一樣咋
算我孤陋寡聞
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()