今次是家族旅行
行程是姑奶選定的
原先是想去北海道的
不過另一位姑奶說貴
轉移到韓國度白色聖誕
有開團已經去問詳情
想要22/12星期六出發已經爆滿
唯有退而求其次的23/12星期日出發
團費要成$6xxx
午機去早機反
雖然說是五天團
但是扣上除下玩得三日
之後選了另一團$7xxx (其實唔洗點隱瞞x=9)
貴一千蚊大銀
不過零晨機去晚機反
行程正常好多啦~
我早兩次去韓國都是零晨機去既

不過團費真係好x貴
鬼咩為左就姑奶同外甥的學校假期
老公要陪奶奶,我又跟埋去 (咪洗指意丟底我!!)
旅遊旺季去得旅行預左比人斬一頸血啦~
價錢比我上年去韓國睇紅葉足足貴左一倍~~~~~~~~~~

晚上十點機場櫃位集合
行李寄倉
在閘內食個粥品暖下肚
班機0:55 am先起飛
我真係頂唔到上機先食宵夜

大鄉里出城
今次首乘大韓航空 Korean Airline 型號 A380 班機
入到去都未覺有咩特別
坐底先覺得客機 A380闊落D架


機艙的燈光很柔和舒適

頭頂放手提行李的行李架都大D架

我除左對鞋
座位間仲有空位比我伸直腳呢~

起飛冇耐就派小食和飲料
之後仲派餐呢~
我見有韓式拌飯選
咁特別我就要了一份

另有即沖麵豉湯一併上枱呢~

拌飯配菜是涼的
打開翻熱的白飯

加入麻油及韓式辣醬
拌勻就食得啦~
好好吃哦~

老公就點了魚+薯蓉
薯蓉很幼滑呢~

到達韓國仁川國際機場啦~
雖然未出到戶外
都已經FEEL到出面少少的寒氣
入境時新增了收集指紋步驟 (未成年不須採集)
起碼用多一倍時間先出到禁區...
過關後就拎定羽絨同著多條褲打底
唱錢後就上旅遊車去滑雪度假村進發~

P.S.
試下夾埋朋友一起唱韓WON
個匯率會高少少架
原先兌換率大約係HKD $1 = WON $133
一次過兌換HKD $5/6000以上就會HKD $1 = WON $134  (真係多少少少少少,好過冇啦~)
唱住d旁身
出到明洞再兌
個兌換率會好d的...
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()