今日係元宵
即是中國情人節
點知我就約左朋友去旅行
丟底左老公一個
(可能老公仲開心,有幾日耳根清淨...)
老公冇咩所謂叫我玩得開心D喎~

我今日介紹反我對上在英式情人節(2月14日)
送左D咩比老公啦~
老公好鐘意食壽司
可能覺得少油
冇咁肥掛~
SO整反個壽司蛋糕比佢嘆下~

材料:
有機白米
壽司醋
中華沙律
泡菜
三文魚刺身

材料的份量我在下面會提到
唔特別打出來
是因為大家想要個蛋糕的餡料
多定少的定意會唔同
大家製作的時候
自己衡量啦~

首先煮飯
我就煮左 1 1/2 杯米
煮熟後會有大約三碗飯
同平時煮餸食飯我們會吃下份量一樣
煮好就拌鬆攤涼一陣
再加入4匙匙的壽司醋拌勻
(壽司醋上的說明是話加3湯匙
不過我一路加一路試味
覺得淡淡地
所以加多一匙)
大家要自己較自己鐘意的口味啊~


蛋糕模底先包上一陣保鮮紙
以防D壽司飯會痴底唔甩模
倒入一碗份量的壽司飯
攤開輕手壓平
唔壓實少少咁甩模的時候蛋糕好易會散架~
但是壓得太實就會冇左壽司飯的口感

加入第一層材料-中華沙律
首先要用剪刀剪幾下
等D中華沙律冇咁長
唔係分蛋糕個陣會好呢HEA
盡量隔開D醬汁
唔好加埋入去
太濕個蛋糕會散架

加多一層壽司飯

再加一層泡菜餡料
預先剪成細份
方便食用
原先想買蟹子做餡料架
點知老公話想食泡菜
現在個壽司蛋糕好似日韓CROSSOVER XD

加入最後一碗飯
攤開壓平
就可以脫模啦~
我都是怕個底會散
脫模後,最底下的保鮮紙就冇除下來了
裝飾啦~
舖上三文魚刺身即成
而且開頭左的花之戀壽司都是用來裝潢用的
不過見好似已經冇位了
就唔加上了啦~
祝大家元宵快樂~
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()