close

出發lu~
第一次兩個女生一起去旅行
去個唔識講都識睇同識寫的地方台灣
仲要是我們之前都各自和朋友去過的台北
實冇死啦今次~ (閉上眼都識行啦瓜)
旅行前剛好是農曆新年
大家都忙做野
行程都是好約略咁規劃左個大概
到時看時間+自身的體力再去修改下行程好了~

第一次搭長榮機
一個鐘多少許的機程
睇電影又唔夠時間
有少許眼訓
但是又壓不過出國的興奮心情
係咁和友人吹水
我已經盡亮細聲d架啦
阻到其他人休息的話
我要在此說聲sorry~

飛機餐冇得選?
空中小姐咩都冇講就放低左餐盆
前菜是泡菜炒豚肉,泡菜冇咩辣味
(友人說聞落好酸酸叔叔,連一口都冇吃)
主食是油豆腐炆雞飯,味道不錯
不過我朝早冇咩興趣食得太油膩
只是new左d豆腐送飯墊下胃就算了

到入境櫃位前
先兌換新台幣先
我和友人各兌了hkd $2000
兌換率 hkd $1 = tw $3.6
乜低左既 > <
之前一向都一兌四點幾架~

我們今次是在二號航廈下機的
和我上次來的感覺很不同新淨好多 (上次唔唔知係咪一號航廈?)
到櫃台買國光客運車票到台北車站 NT $125@
還有十分鐘先有車
剛好有時間去個廁所先

廁所仲係有得洗patpat既馬桶呢~

洗手時仲有自動感應,會即刻打開埋電視tim架~~


到左台北車站找捷運入閘處及買悠遊卡
按金nt $100 可用金額 nt $400

去新北投的途中
看到圓山站對出
有台灣花博在舉行呢~
我們第四天還未安排行程
可以逛下花博哦~

話咁快到左新北投站 (台北車站>新北投 NT $28)
出口行5-10分鐘就到我們訂左的水美溫泉會館
原先想訂旅行社推介及友人首選的倆人旅店
可惜full左
就選左我想去的水美 (貪佢近捷運站XD)
好眼力D的一出捷運已經睇到招牌,哈~

要成四/五點先可以check in
我們就寄存行李在酒店
再出去找吃的
友人想到旅遊書介紹的店子吃拉麵及溫泉蛋
但是我們就想行捷徑
點知...迷路了...
搞左一餐都找唔到店子
好肚餓...
就但是找了間當地市民都光顧小店坐下用餐

有熱心的客人見我們是遊客的樣子
介紹我們食咩好~
右) 油豆腐 nt $25
極力推介我們要點的東東
油豆腐軟滑再淋上醬汁
雖然好大pat汁,不過口味濃淡適中
但是一d都唔會過咸架,好吃~

餛飩湯 nt $40
一碗多粒小餛飩
岩哂我的胃口
台灣的餛飩
係咪都細細粒架?
上次高雄食過的汾陽餛飩都是類似的樣子
延伸閱讀--高鐵左營站 蓮池潭 2011年2月

魷魚焿米粉 nt $50
想食魷魚焿好耐架啦~
今次終於食到
可能有食大腸麵線的經驗
都估到佢應該好似碗仔翅咁杰撻撻
入面有好多大大塊的魷魚啊~~~
食飽飽去便利店買盒飲料解渴
薏仁糙米漿 NT $20
真係好抵超大盒
好似食緊糖水的咋喳
我最鐘意的質地
仲超飽肚TIM...
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()