水美溫泉會館雖然不是新開的酒店
但是睇落都好新淨
簡潔明亮的設計
一入到去就好舒適的感覺
上房間了~

正常的配套啦~

洗澡/淋浴的地方


有小凳子可以坐著來洗澡
還有小木盆來盛水

旁邊還有一個浸浴的小間隔
可以坐在石椅上慢慢浸泡,休憩一下

衣櫃裡找不到浴衣
嚇得我啊!!
我是要著浴衣才選要到水美呢~
好在原來是放在電視的抽屜褢

下一站是到淡水逛街和吃晚餐
又有排要走路
住得溫泉酒店唔好蝕
一於洗腳
用溫泉水浸下雙腳先再出發
嘩~唔試過都唔信啊~
浸左幾個字
大半日因為走路的疲勞一下子全消
令我非常期待晚上洗澡後的全身浸泡呢~

差D唔記得講
新北投線的列車是特別D架
車身貼上關於溫泉的公仔
好colorful呢~

裡面的一節車卡
裝潢到好似在澡堂的樣子

仲有澡桶型的輕觸式資訊屏幕
介紹北投有咩景點,美食等...

新北投>淡水 nt $28
記得第一次來到台灣旅行
是和男朋友(現在的老公)第一次的出國旅行呢~
看到有炸榴槤老公問我食唔食
我都唔好意思講
怕臭親人咪冇哂形象囉

今次同friend來
終於可以食反啦~
nt $100 /三件
剛好有三款味道 (原味/山藥/芋頭)
每款各一唔洗煩
原味-炸漿包榴槤
山藥-山藥蓉包榴槤肉來炸
芋頭-芋頭絲包榴槤肉來炸
其實內裡得一丁點榴槤肉
不過都聞都有香味既
如果唔係你當佢係炸鮮奶都可以 XD

韓國的1000 WON 店開到來台灣啦~
延伸閱讀--弘大 Trickeye美術館(3D立體幻覺美術館) 2012年12月
不過D野貴D囉
係NT $50店至真 (為HKD十幾蚊)

行行下又買野食啦~
鹽酥菇 綜合口味 NT $50
由杏鮑菇,鮮冬菇,金菇組成
數年前一吃之下驚為天人
每次來台灣必吃小食

現炸的菇類
外面香酥裡面剛好熟透
還保留新鮮菇類的水份
好吃極了~

checkpoint
旅遊書介紹的牛角包
不過我睇佢個樣都唔鬆化既
就冇興趣買來食lu~

因為分店太遠而放棄的彩遊館
竟然給我在淡水看到
入去潮聖先
不過裡面的家用,彩妝小物都不太吸引,閃~

經過一不知名的排坊
寫住淡水中正觀光市場
不過瞄到下面人影都冇個
都係唔敢下去了...

checkpoint
專賣彼得兔公仔,飾物的彼得小店

淡水sanrio
出售淡水限定hello kitty精品
不過唔係咁岩我的STYLE
冇入手了

特式店舖專賣文族服飾,鞋子
很漂亮哦~
不過較難平時穿著


時間比較夜了
又試冇船搭去情人橋了
(其實有既,不過去左冇得回程囉...咁仲點去啊?)
行過橫街沿海邊回程
途中買左一大咋食得手信
拎到我們死死下
小吃店都開始關門了
那那臨買反D野醫肚


臭豆腐 NT $30/串
之前成日唔識得欣賞台灣的臭豆腐
食多幾次又習慣左喎
搽上疑似沙茶醬
惹味可口
再連埋台式泡菜來吃
減少油膩感
每店都有佢地自己的風味
上次在高雄食的臭豆腐
是一大件臭豆腐炸到定型
撈起切成粒狀,再下鍋炸多次而成的
粒粒香口鬆脆
延伸閱讀--鹽埕埔站 漫遊愛河 2011年2月

烤魷魚 NT $60
即叫即烤
搽上滿滿的燒烤醬
再加上少許辣椒粉
店主自動替我們切成一件件方便食用
少辣但是都好辣啊
要勁飲水先得

逛得太夜了
仲想買多件冬甩吃的
但是只淨下一兩款選擇
唔岩口味
都係過幾天看到再買來吃吧 (點知之後幾日無左件事...orz 好後悔...)
迷你鯛魚燒 (奶油/抹茶紅豆味)
又係太夜的關係
店子都收爐了
我好想食啊~~~~~~~~
好可愛架
得手指公咁大條架咋~
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()