close

由台北坐火車到瑞芳
大約46分鐘 (視乎車種而定)
再由瑞芳坐小火車到十分 (延伸閱讀-購買火車票步驟)
大約半小時就到了


十分車站裡頭有間紀念品小店
不過不准拍照
無法介紹入面的小物給大家 (比較有特色的紀念品)

不過小店外有個小印台和印章
可以給遊客蓋印留念
我們一向都唔用筆記簿之類的
不過旅遊個陣緊會做d傻野
所以我們就印左個大大的係手背上XD

沿路軌旁的行人路逛十分老街
有多間天燈店呢~
七彩的天燈,看到心情又高脹了一些

店員還會協助遊客放天燈呢~

不過我們唔放天燈住
先行去睇十分瀑布先
行到十分老街盡頭
有幾位在樹下乘涼的伯伯告訴我們沿路行三十分鐘就會到十分瀑布


經過煤礦博物館
看指示牌,沿大路行,好易找到路
不過沿路好X曬就真既...






走下棧道(終於有樹蔭了...)
就會看到十分山水遊樂園
點知原來要入場費個喎...
咁辛苦來到都要比架 > < TW $80@

入到去其實都有D似大陸的UP得景點

不過個瀑布真係好靚
加反唔少分
仲有條細細的彩虹 (有人看到嗎?)




休閒公園


還可以靠近十分吊橋的根基


之後離開十分山水遊樂園
大門口對正一條路軌
向十分吊橋方向行
就會到達十分吊橋

原本我想跳起拍照架
不過友人畏高唔比我跳起
其實十分吊橋真係好穩固
一D都唔搖架...


行人路和火車軌真係好接近
好在火車班次唔密咋
唔係成日要小心閃避 XD

反到十分老街
是但選間店舖買天燈來放 (太多競爭,所以間間的價錢都一樣,唔洗格價)
在路軌旁架起天燈就寫起來

一有列車經過
每間店的店員就會大叫有車來啦~
大家就會急忙走回行人路上 XD
在香港邊會有咁的情況
早早就架起哂D鐵欄杆
方圓幾丈遠唔比行人靠近啦~

四色天燈NT $150 單色TW $100
我咁精打細算緊係要單色啦
仲選左我好鐘意的橙色TIM
剛好橙色天燈顏色意義代表婚姻+愛情,岩哂我啦~
其實間間店的顏色意義都不同
ED呃遊客既野唔洗咁在意的
就信自己光顧的店舖就算啦 XD
不過有好多遊客都選四色天燈貪佢包羅萬有
我唔理咁多,咩都寫哂上去~
祝 大家身體健康,心想事成

老闆超熟手咁教我們點拎住個天燈
仲有叫我們企定定淨係換手
幫我們影齊天燈四面

臨放上天都影多次四面

超好人的老闆勁主動幫我們影影影
唔掛得之佢間店最好生意啦~

未到時間搭火車去下一站
先食D野醫下肚先
睇落油淋淋的雞腿卷 TW $40
本來都不太期望架啦
不過午餐都未食,有咩都食落肚到先啦~
表面金黃的雞皮
燒到好似炸腐皮咁薄
入面的雞肉熱辣辣仲好多汁
又燙口又忍唔到口,大啖大啖咁食 XD
真係出乎意料之外的好吃呢~


臭豆腐 TW $40份
微炸臭豆腐定型後再剪開
客人要的時候就即時下鍋炸至熟透
還配上台灣泡菜(即是酸菜)為一份
現在想起都想食...

芒果雪糕 TW $60/杯
先在雪櫃拿出雪糕原材料
放在專用機上
按鈕時就會壓出軟雪糕型的雪糕了~
店家仲比我自己按鈕呢~ XD

行過小販攤看到有鵪鶉皮蛋賣
覺得好得意就買左PACK比媽咪
媽咪和我一樣一向都好鐘意D細細粒既野
呵呵呵~

獨立真空包裝
唔會容易變壞

有好多明信片好靚呢~
買左仲店主仲會幫我們寄埋呢~
頭先都想寄張比老公的
不過唸唸下都係下次同老公來一齊睇

時候唔早啦~
下班小火車差不多到達
我們下一站就去平溪
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()