close
老公迷上吃泡菜呢~
一星期不到已經吃完一罐泡菜
咁唔係辦法唔通成日要去入貨?
上網找到食譜教整泡菜
好似幾易咁
買整材料就開工啦~
今次的極辛泡菜係無意中研發出來的
下面我會講出佢的由來

材料:
紹菜 1棵
粗鹽 3湯匙-出水用 1湯匙-調味用
魚露 1湯匙
麻油 2湯匙
蒜片 (我用蒜蓉代替) 3湯匙
辣椒粉 5湯匙
砂糖 1湯匙

首先紹菜切成大件

加粗鹽(3湯匙)醃一會兒
看到紹菜出水變軟身
就用開水(煮沸過又灘涼的水)沖走粗鹽
掠走多餘水份備用

將調味料拌勻

加入紹菜
確實每片菜葉都有醬汁包裹著
放入雪櫃發酵
三日後就可食用
因為成品太多的關係
我盛了一罐給媽咪食用

講反點解泡菜會激辛啦~
是因為我到周圍也找不到辣椒粉
不論超市/雜貨店
老公就提意到泰國食品店碰運氣
點知又真係給我們找到哦~
老闆仲提醒我們
辣椒粉很辣的,不要下太多
老公不怕死的說: 我都唔怕辣既
所以今次的泡菜就照跟食譜
下了五匙泰國辣椒粉

三日後
老公試了一片泡菜
辣到聲都出唔到 (懶叻啊~)

而我給媽咪的一罐
媽咪拿了幾片炒餸
辣到得DAD先食到
點知第日DAD便便時
FEEL到屁屁有D慶慶地...

自家製泡菜---都知幾時先清哂
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()