close

昨天在 肯辛頓公園 Kensington Park 遇不到松鼠
想不到在偶然之下
行經Greenwich Park 比老公發現了松鼠的蹤影

唔好以為係老鼠啊,係松鼠來的!!
動作同老鼠好唔同啦~

佢行緊個陣,條尾會好似波浪咁卷下卷下架~

唔知係咪我件外套係桃紅色太sharp了
d松鼠見我到都雞咁腳咁走

仲爬左上樹lee埋tim啊 > < (有隻仲lee埋在樹洞裡...)
我同老公坐在樹下捕左好耐

仲唸住拎d食物引佢地下來
不過d麵包比我肚餓食鬼哂
淨反包芝士餅咋...
拋高塊餅吸引松鼠的目光
由得塊餅在草地納悶....

而我們就離遠坐在草地扮望風景
終於...佢肯下來了~

對不起,我沒其他好東西給你吃了~
無理由餵你食粒朱古力掛...
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()