close

這圖片不是我上網copy出來架
是我在自己車廂到差不多最高點時
影去前一架的車廂架~
很漂亮對不對?
簡直好似宣傳照一樣 XD
London Eye 網上訂票有多款票種選擇
五花八門,睇到我眼都花哂...
指定日子和時間乘搭,
指定日子任何時間乘搭,
指定一星期內乘搭
指定日子日與夜各乘搭一次 (方便觀賞倫敦日與夜)
附有導賞員的乘搭 (講解歷史及介紹倫敦地標
以上各種門票,另外還有貴幾磅的快捷票購買
可以一到就排快隊,節省輪候時間
原先唔想訂票住架~
費時FIX 死D時間
點知其他景點D票BOOK下一樣又一樣
唔差在再BOOK埋摩天輪的票啦~
(可以平少許,又唔洗排隊買完票又排隊上摩天輪)
搭船到 London Eye 碼頭
頭頂已經係 London Eye 啦~
我們比訂票的時間早到左大半個鐘 (唔知比唔比排隊呢?)
拿著電腦 printout 出來的票
職員掃瞄左條碼就比我們去排隊啦~
好彩唔洗等到夠鐘

這裡我提議大家可以不用買特快專票
雖然排隊唔洗轉彎
好似排少好多
但是因為一架車廂可以載上十幾廿個人
所以我們乖乖排S型隊上London Eye
都唔洗等好耐5-10分鐘就上左去了~

反而開頭我想買日夜各一次的套票
好彩無買咋
個陣成8/9點先日落
一陣搭最遲個班都睇唔到日落景,好慘呢~

上到車廂
因為我們係最後個幾位上去的
中間的椅子已經比人坐哂LU
不過都唔緊要
上到去都係為睇景嘛
大家都轉圈圈不停喪影相
反而到左中段
都冇咩人坐係度LU~
上到摩天輪視野真是很廣闊
一望無際的建築物
仲看到多座沿泰晤士河的地標建築物
唔認得d地標
而又無 join 到導賞的唔洗怕
車廂上還備有兩部Samsung Galaxy Tab 10.1
提供多種語言及日/夜景選擇
方便乘客辨識周圍的地標建築物
好體貼呢~
如果無時間慢慢搭船遊覽泰晤士河兩岸
坐 London Eye 都係一個唔錯的選擇呢~

延伸閱讀--英國倫敦 遊船觀光泰晤士河 River Thames 2013年6月
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()