玩左咁多景點
終於有個係購物點啦~
搭London Overground 到Hackney Central 站
行大約10-15分鐘就到達了
來到英國緊係要買個英國品牌啦~Burberry Factory Outlet
首先去Locker放底手袋/背包
記得重要物品都係跟身啊~
當然銀包都要拿在手啦~
唔係邊有錢找數啊XD

貨架比我想像中整齊
男/女裝區分開來
手袋/圍巾/鞋子都清楚展示出來
連旅行箱都有得賣XD

而配飾就會放在收銀附近的飾櫃
和專門店裝修都富麗堂皇不同
裝潢就無乜架啦 (好過香港的開倉倉庫好好多)
起碼平實整潔,逛起來很舒服

原先想買條圍巾
點知七彩顏色咩都有
係無D易襯的黑/白/棕色系...
Burberry手袋格格太老成了
又唔係幾岩我用
最後都買左少少野既~


一開頭已經預算的買個新銀包比老公~
原價 £210
OUTLET價 £147
為免在OUTLET買到次貨
我CHECK左好多次架啦~
完全無問題
而且個度有成十幾個擺哂出來由得我選
MADE IN ITALY 架~
真係抵到無朋友
見到老公買得咁開心
我又買左個女裝銀包
係連埋散字間隔的
原價 £195
OUTLET價 £136
完全因為見到平咁多SO買下來的...
其實我上年買的LV銀包用左一年都未有...
可以得閒轉下款咁囉~
圖案都係襟興的款式
付款時同職員講要辦退稅
同埋比passport 佢睇
收據已經打埋會退幾多稅
我買左 £283 可以退反 £32
當然未扣退稅的手續費啦~

過幾日行過旅遊景點的Burberry專門店
老公特登揾反佢個款的銀包
真係有得賣
仲要係賣緊原價tim啊~
開心到佢啊 XD


附近還有數個品牌的OUTLET
唔知係咪想打造成一個OUTLET村子呢?
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()